eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTelefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora › Telefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Telefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora
    Date: Wed, 16 Sep 2015 14:35:01 +0200

    Może nie na 100% TG ale wierzę, że mi pomożecie.
    Chcę przenieść numer stacjonarny z Orangutana (abonament 79 zł za 300
    minut) do operatora, który mniej zdziera. Play ma tani abonament, ale
    wiąże się to z wymianą aparatu, a tym jest problem, bo uzytkownikiem
    telefonu jest osoba starsza, która komórki "nie ogarnia" i najchętniej
    używa telefonu tarczowego.
    Są jakieś patenty, aby podłączyć zwykły telefon do jakiejś "czanej
    skrzynki", która obsłuży innego operatora?
    Jacek