    From: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Umocowanie muszli - zamiast śrub
    Date: Sun, 15 Nov 2009 22:51:02 +0100

    Hello

    No i narozrabiałem...
    Łazienka piknie wykończona, pozostało jeno kibelek przymocować.
    Wziąłem więc wiertarę w łapska i heja... Pierwszy otwór gotowy. Wiercę
    drugi. Nagle... woda po oczach ;)
    Stało się to, czego mogłem się spodziewać: nie pomierzyłem lokalizacji
    przebiegu rur zasilających baterię wanny z drugiej strony łazienki i
    trafiłem właśnie w rurę ;)
    W efekcie trzeba było skuć kafelkę, pod nią... starą warstwę kafelek i
    dobrać się do rurki. Wszystko już załatane, kafelka doklejona.
    Kłopot z kibelkiem.
    Bo okazuje się, że żeby bezpiecznie (z dala od rur) go przymocować na śruby,
    musiałbym wysunąć go dobre 10 cm na łazienkę. A podczas remontu robiłem
    przeróżne kombinacje, żeby uzyskac maximum miejsca (zmniejszałem zabudowę
    pionów kanalizacyjnych). Więc teraz średnio skłaniam się ku wysuwaniu muszli
    Czy sam silikon (bez śrub) wytrzyma?
    Czy może jakiś klej?
    Czy może... taśma dwustronnie klejąca?
    Macie pomysł?