  • Data: 2016-08-28 22:47:10
    Temat: Uszczelnianie Porothermu
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Czy tez mieliscie podobna "faze" na uszczelnianie Porothermu podczas
    budowy? Budowlancy w miare solidnie wymurowali sciany, nie mam w nich za
    duzo szpar, ale pomimo tego kupilem pistolet i pianke i kazda wolna
    chwile poswiecam na lazenie po budowie i pianowanie szpar - zarowno od
    wewnatrz, jak i od zewnatrz. Oczywiscie na sciane przyjdzie 20cm
    styropianu, ale wydaje mi sie, ze znalazlem kilka miejsc w ktorych to
    piankowanie bylo rzeczywiscie konieczne - zwlaszcza tam, gdzie nie bylo
    laczenia na pioro-wpust i Porotherm byl docinany. Moj budowlaniec mowi,
    ze kazdy inwestor ma swoje odpaly i ze nie jestem pierwszy, ktory to
    robi. Mieliscie tak samo?:)
    Piotr