  • Data: 2017-06-04 12:10:34
    Temat: Użyczanie prądu sąsiadowi
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Słuchajcie, czy może ktoś zorientowany napisać, jak wyglądają FORMALNE kwestie
    udostępniania prądu sąsiadowi na czas budowy? Przy czym istotne jest słowo
    "udostępniania", nie ma mowy o odsprzedawaniu energii, czego zresztą zabrania umowa
    (choć szukając w internecie znalazłem też dość spólną opinię według której taki zapis
    jest bezprawny, póki wykorzystuje się energię zgodnie z przeznaczeniem wynikającym z
    taryfy), a jedynie o jego udostępnieniu i ewentualnym zwrocie kosztów przez sąsiada.

    Dla jasności i celem uniknięcia dyskusji nie na temat: wiem, że wszyscy tak robią,
    wiem, że to się załatwia podaniem ręki i zaproszeniem potem na międzysąsiedzkiego
    grilla. W tym konkretnym wypadku niestety z kilku powodów tak się nie da, sprawa musi
    być załatwiona zgodnie z prawem, by Zakład Energetyczny powiadomiony np. donosem nie
    miał się do czego przyczepić.