  • Data: 2017-04-20 23:37:51
    Temat: Wieża ciśnień zamiast zbiornika ciśnieniowego
    Od: "Bronek" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytałem tutaj kiedyś wątek na temat wyższości hydroforów powietrznych nad
    przeponowymi i przyszła mi taka umyśl do głowy:
    Po co stosować tak skomplikowane, kosztowne i awaryjne rozwiązania?
    Kilka tysięcy lat temu wymyślono takie proste urządzenie jak wieża ciśnień,
    więc dlaczego zamiast tych hydroforów nie zastosować otwartego zbiornika
    wiszącego pod sufitem?
    Tanie, proste i bezawaryjne rozwiązanie, komu to przeszkadza, chyba tylko
    fachofcom?

    Czekam na inne ciekawe i proste rozwiązania w budownictwie