eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Wybierając PKP Intercity emitujesz tylko 5.0 kg CO2 na pasażera. To ponad 3 razy mniej niż samochód (18.3 kg) i 8 razy mniej niż samolot (43.7 kg).

  • 1. Data: 2022-07-16 00:42:29
    Temat: Wybierając PKP Intercity emitujesz tylko 5.0 kg CO2 na pasażera. To ponad 3 razy mniej niż samochód (18.3 kg) i 8 razy mniej niż samolot (43.7 kg).
    Od: a a <m...@g...com>

    Wybierając PKP Intercity emitujesz tylko 5.0 kg CO2 na pasażera. To ponad 3 razy
    mniej niż samochód (18.3 kg) i 8 razy mniej niż samolot (43.7 kg).
    Subscribe

    00:40 (now)
    Wybierając PKP Intercity emitujesz tylko 5.0 kg CO2 na pasażera. To ponad 3 razy
    mniej niż samochód (18.3 kg) i 8 razy mniej niż samolot (43.7 kg).

    https://bilet.intercity.pl/

    To jest taki sam tekst reklamowy jak w gazetkach wszystkich marketów, że pól litra
    piwa zawiera 25 mg alkoholu

    Piwo zawiera tyle alkoholu ile wynika z opisu
    Są piwa bezalkoholowe, są 4,5%, są 6%, są 7%

    \czyli to blaga
    \
    Podobnie z jazdą pociągiem i emisją CO2

    Jak jestem duży, gruby, męcczę się szybciej to emituje więcej CO2

    i to dobrze,
    bo CO2 to gaz życia dla roślin
    a rośliny to parm zwierząt i ludzi
    a zwierzeta to pokarm ludzi.

    Czym więcej CO2 emitujemy tym mniej głodu na świecie

    Należy czytać najnowsze raporty ONZ nt. głodu na świecie

    --
    Ja sobie wypraszam, ja nie emituję 5 kg CO2 na pasażera, bo wydmuchuję powietrze za
    okno