  • 31. Data: 2021-09-12 11:46:39
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 11:00 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jak coś ma być podłączane normalna wtyczka to nie może pobierać
    > nieograniczonych ilości prądu. Coś mi się kiedys zaslyszalo że 2,2 albo
    > 2,5 kW z normalnego gniazdka maksymalnie można pobrać. I ta wartość
    > mniej więcej zgadza się z poborem prądu przez zmywarki, czajniki,
    > pralki. Jak ma być więcej to specjalne większe gniazdko potrzebne.

    Nikt nie mówi, że będzie tam 100A. Ale może być 10-16 i wtedy łącznik
    oświetlenia przy pracy ciągłej z takim prądem nie da rady.

    TG

  • 32. Data: 2021-09-12 12:08:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 11:01:53 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >.
    > Daj link lub cytaty świadczące o tym, że jestem chamski.

    Poproś jakiegoś gimnazjaliste(chyba że Sam potrafisz) aby wyfiltrował 50 Twoich
    ostatnich postów na tej grupie

  • 33. Data: 2021-09-12 12:21:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nikt nie mówi, że będzie tam 100A. Ale może być 10-16 i wtedy łącznik
    > oświetlenia przy pracy ciągłej z takim prądem nie da rady.
    >
    > TG

    Szkoda czasu. Prędzej świnię nauczysz fruwać niż zenuś zrozumie, że się
    myli i przyzna komuś rację.

  • 34. Data: 2021-09-12 12:47:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.09.2021 09:55, Irokez wrote:
    > Nie są. U siostry jako pierwsze padły po 2 latach te które włączały
    > transformator do zasilania LED'ów pod szafkami w kuchni. Wymiana na nowe
    > i znowu niecałe 2 lata i zgon. Berker jak dobrze kojarzę. Nie tanie.

    Ja mam tanie Legrande Niloe i od trochę ponad trzech lat działają bez
    problemów. Zasilacze które załączam są oznaczone na 12V 50W max (wyjściowe).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2021-09-12 13:04:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-12 o 12:08, Kris pisze:
    > Poproś jakiegoś gimnazjaliste(chyba że Sam potrafisz) aby wyfiltrował 50 Twoich
    ostatnich postów na tej grupie

    Łudziłem, że w końcu przestaniesz być chamski, ale jak widać chamstwo
    masz w genach. Dyskusja z tobą to strata czasu.

  • 36. Data: 2021-09-12 13:09:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 13:04:09 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >. Dyskusja z tobą to strata czasu.

    Poprosisz jakiegoś gimnazjaliste aby wyfiltrował 50 Twoich ostatnich postów na tej
    grupie czy ja mam to za Ciebie zrobić?

  • 37. Data: 2021-09-12 13:56:49
    Od: Runt <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-12 o 11:03, Uzytkownik pisze:

    > Kur.... znafca się znalazł.

    to nadęty bufon. jego "wiedza" jest powierzchowna i chaotyczna.
    nabył ja przez "roki" (c) zenuś! nauki.

    --
    Runt

  • 38. Data: 2021-09-12 15:38:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 11:46:41 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Nikt nie mówi, że będzie tam 100A. Ale może być 10-16 i wtedy łącznik
    > oświetlenia przy pracy ciągłej z takim prądem nie da rady.

    Jeśli nie wiesz bo nigdy nie zrobiłeś doświadczenia to po co gardłujesz że nie
    wytrzyma. Po coś na większości takich włączników wytłoczyli 10(16)A. Y

  • 39. Data: 2021-09-12 15:43:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 11:03:37 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Kur.... znafca się znalazł.
    Żebyś barani łbie wiedział że znawca. Przy tobie co pytałeś na elektronikce jak zawór
    elektromagnetyczny w studzience podłączyć do prądu to dzieciak potrafiący wymienić
    żarówkę w latarce jest ekspertem. Jeśli już jesteś ekspertem to w naciąganiu ludzi
    układając trzy tygodnie trochę styropianu na podłodze. A najwyższej klasy ekspertem
    jesteś w kwestii pieczenia wodnego chleba.

  • 40. Data: 2021-09-12 17:40:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Żebyś barani łbie wiedział że znawca.

    Wśród baranów.

    Z resztą sam kiedyś pisałeś, że jesteś baran i to jeszcze wyliniały i
    strzyżony przez swojego pana - właściciela kamienicy. Oto cytat tego co
    kiedyś napisałeś: "Twoja wełna jest lepsza niż moja."

    Poza tym nie masz czci i honoru, bo chcesz się zakładać z ludźmi
    (ostatnio Budzik), a jak ktoś chce przyjąć zakład to się wykręcasz. Ze
    mną też obiecywałeś, że mnie natłuczesz po gębie, ale jak ci
    zaoferowałem spotkanie twarzą w twarz, abyś mógł spełnić obietnicę toś
    się wykręcił tchórzu i kłamco bez czci i honoru.

> [...]
    styropianu na podłodze. A najwyższej klasy ekspertem jesteś w kwestii pieczenia

    Zenuś, ale to ty jesteś spec od pieczenia wodnego chleba i to w dodatku
    bez wody i na zimno w lodówce. Daj przepis i uratuj miliardy ludzi na Ziemi.

    Pochwal się czy obszedłeś plan zagospodarowania czy też jeszcze łazisz w
    kółko łamiąc prawo, aby go obejść?

    Dalej udzielasz się w manifestacjach żądając wprowadzenia podatku
    katastralnego?

    Kupiłeś już tę pompkę do roweru z której chciałeś sobie zrobić pompę do
    ogrzewania rudery w której mieszkasz? Twierdziłeś, że będziesz taką
    pompką pompował ciepłe powietrze od sąsiada okradając go i dzięki temu
    będziesz miał ciepło.