    From: cte <c...@o...eu.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wysokość miski sedesowej
    Date: Fri, 18 Jan 2013 20:24:00 +0100

    Hydraulik (na marginesie: knypek o 25 cm niższy ode mnie) założył mi
    stelaż na "standardowej wysokości" - tzn. kreska 1 metr = 1 metr (może
    99cm) od podłogi. W sumie nie protestowałem, bo uznałem że wie co robi.
    Ale właśnie wróciłem ze szpitala - miałem tam kibelek wyraźnie wyższy
    niż w domu (w blokach) i siedziało mi się rewelacyjnie - i siadało, i
    wstawało. I zacząłem mierzyć ten w blokach - ma 44cm od podłogi.
    Polatałem po marketach i zonk - najwyższy klopek wisi 40cm nad podłogą :(
    I pytanie: czy tę porcelanę robi się zawsze jak dla krasnoludków??? Nie
    zna ktoś misek dających się powiesić parę centymetrów wyżej? Szukałem po
    katalogach Cersanitu, Koła itp. nie zabijających ceną ale tam są
    nie-wiem-jakie-wymiary. Znaczy co to głębokość i szerokość - rozumiem.
    Ale czy wysokość to wysokość miski, czy poziom góry po powieszeniu??? Bo
    np. miska Carina
    http://www.cersanit.com.pl/katalog.php?mod=prod&id=4
    937&dzial1=518&nr_dz_gl=1&lang=pl
    (szerokość zero :) ) ma opis w praktikerze
    http://www.praktiker.pl/produkt,40384,1046/miska_pod
    wieszana_carina.html#produkt_opis_cechy
    czyli co to jest te 35 cm? Mam nadzieję że nie wysokość nad podłogą po
    powieszeniu - przecież z tego wstawać to jak podnosić tyłek z nocnika...