  • 1. Data: 2013-01-18 20:24:00
    Temat: Wysokość miski sedesowej
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    Hydraulik (na marginesie: knypek o 25 cm niższy ode mnie) założył mi
    stelaż na "standardowej wysokości" - tzn. kreska 1 metr = 1 metr (może
    99cm) od podłogi. W sumie nie protestowałem, bo uznałem że wie co robi.
    Ale właśnie wróciłem ze szpitala - miałem tam kibelek wyraźnie wyższy
    niż w domu (w blokach) i siedziało mi się rewelacyjnie - i siadało, i
    wstawało. I zacząłem mierzyć ten w blokach - ma 44cm od podłogi.
    Polatałem po marketach i zonk - najwyższy klopek wisi 40cm nad podłogą :(
    I pytanie: czy tę porcelanę robi się zawsze jak dla krasnoludków??? Nie
    zna ktoś misek dających się powiesić parę centymetrów wyżej? Szukałem po
    katalogach Cersanitu, Koła itp. nie zabijających ceną ale tam są
    nie-wiem-jakie-wymiary. Znaczy co to głębokość i szerokość - rozumiem.
    Ale czy wysokość to wysokość miski, czy poziom góry po powieszeniu??? Bo
    np. miska Carina
    http://www.cersanit.com.pl/katalog.php?mod=prod&id=4
    937&dzial1=518&nr_dz_gl=1&lang=pl
    (szerokość zero :) ) ma opis w praktikerze
    http://www.praktiker.pl/produkt,40384,1046/miska_pod
    wieszana_carina.html#produkt_opis_cechy
    czyli co to jest te 35 cm? Mam nadzieję że nie wysokość nad podłogą po
    powieszeniu - przecież z tego wstawać to jak podnosić tyłek z nocnika...

  • 2. Data: 2013-01-18 21:06:32
    Temat: Re: Wysokość miski sedesowej
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.01.2013 20:24, cte pisze:
    > Hydraulik (na marginesie: knypek o 25 cm niższy ode mnie)
    (...)
    Gówniana sprawa
    (przepraszam nie mogłem się powstrzymać)

    Niestety. umnie 41cm od poziomu podłogi. mam 180cm wzrostu i jakoś daję
    radę. nie żeby Cię chciał przekonać że jest dobrze, (Ty tu rządzisz) ale
    informuje że organizm sie przyzwyczai.

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-01-18 21:06:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cte wrote:

    > głębokość i szerokość - rozumiem. Ale czy wysokość to wysokość miski,
    > czy poziom góry po powieszeniu???

    Tego nie wiem.
    Ale zaintrygowała mnie ta zawartość "pamięci" schowka
    w pierwszym linku. Z ciekawości zajrzałem, ale to nie było to co myślałem
    ;-)

  • 4. Data: 2013-01-18 21:22:22
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-01-18 20:24, cte pisze:
> [...]
    > czyli co to jest te 35 cm? Mam nadzieję że nie wysokość nad podłogą po
    > powieszeniu - przecież z tego wstawać to jak podnosić tyłek z nocnika...

    Nie rozumiem dlaczego interesują Cię wymiary miski.
    Przecież stelaże mają możliwość regulacji wysokości.
    To nie od miski zależy na jakim będzie wisieć poziomie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2013-01-18 21:31:57
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    W dniu 2013-01-18 21:22, wolim pisze:
    > W dniu 2013-01-18 20:24, cte pisze:

    > Nie rozumiem dlaczego interesują Cię wymiary miski.
    > Przecież stelaże mają możliwość regulacji wysokości.

    Owszem, ale tylko do momentu zaklejenia płytkami (a u mnie już zaklejone)

  • 6. Data: 2013-01-18 21:54:22
    Od: p...@t...pl

    W dniu piątek, 18 stycznia 2013 21:31:57 UTC+1 użytkownik cte napisał:

    > Owszem, ale tylko do momentu zaklejenia płytkami (a u mnie już zaklejone)

    Czym niżej tym zdrowiej. Nawet lać zalecają na siedząco. Była już chyba tutaj
    dyskusja na ten temat.

  • 7. Data: 2013-01-18 21:58:52
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Czym niżej tym zdrowiej. Nawet lać zalecają na siedząco. Była już
    > chyba tutaj dyskusja na ten temat.

    lać na siedząco ? to musiała jakaś babka wymyślić

    jeffrey

  • 8. Data: 2013-01-18 22:36:15
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
    > Hydraulik (na marginesie: knypek o 25 cm niższy ode mnie) założył mi
    > stelaż na "standardowej wysokości" - tzn. kreska 1 metr = 1 metr (może
    > 99cm) od podłogi.
    I dobrze. Klop ma mieć wysokość deski około 38 cm od podłogi. A generalnie -
    im niżej tym zdrowiej. dla układu trawienno wydalniczego..
    wyjątkiem są osoby niepełnosprawne gdzie należy wybrać opcję mniejszego zła
    i kierować się dobrem aparatu ruchowego i ukłąduy kostno-stawowego

  • 9. Data: 2013-01-18 22:39:13
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:50f9b794$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...

    > lać na siedząco ? to musiała jakaś babka wymyślić
    >
    > jeffrey

    polecam zatem zainteresować się budową fizjologiczną męskiego układu
    moczowego, szczególnie dolnego odcinka

  • 10. Data: 2013-01-18 23:19:31
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.01.2013 22:39, Jackare pisze:
    > Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:50f9b794$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...

    > polecam zatem zainteresować się budową fizjologiczną męskiego układu
    > moczowego, szczególnie dolnego odcinka
    Polecam "nasikać" z butelki (do ubikacji) czymś co świeci w uv raz
    dziennie i po tygodniu wejść do kibla ze świetlówką UV

    ToMasz