  • 21. Data: 2013-01-21 10:33:02
    Temat: Re: Wysokość miski sedesowej
    Od: "Rafał" <elkacper(USUNTO)@interia.eu>

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
    news:kdc7gi$2vas$1@bgp1.inds.pl...
> [...]
    > w domu (w blokach) i siedziało mi się rewelacyjnie - i siadało, i
    > wstawało. I zacząłem mierzyć ten w blokach - ma 44cm od podłogi. Polatałem
    > po marketach i zonk - najwyższy klopek wisi 40cm nad podłogą :(
    > I pytanie: czy tę porcelanę robi się zawsze jak dla krasnoludków??? Nie
    > zna ktoś misek dających się powiesić parę centymetrów wyżej? Szukałem po
    > katalogach Cersanitu, Koła itp. nie zabijających ceną ale tam są
    > nie-wiem-jakie-wymiary. Znaczy co to głębokość i szerokość - rozumiem. Ale
    > czy wysokość to wysokość miski, czy poziom góry po powieszeniu??? Bo np.
    937&dzial1=518&nr_dz_gl=1&lang=pl
    > (szerokość zero :) ) ma opis w praktikerze
    > http://www.praktiker.pl/produkt,40384,1046/miska_pod
    wieszana_carina.html#produkt_opis_cechy
    > czyli co to jest te 35 cm? Mam nadzieję że nie wysokość nad podłogą po
    > powieszeniu - przecież z tego wstawać to jak podnosić tyłek z nocnika...

    Miałem to samo, montowałem sam.
    Jak ustawiłem na 1m zgodnie z naklejką to myślałem że nie wstanę, nie mówiąc
    juz za naście czy dzieścia lat.
    Więc zacząłem kombinować i siadałem na niego tak długo - regulując wysokośc
    na stopach stelaża - aż stwierdziłem
    że już jest dobrze i bynajmniej nie wyszło mi 1 m .
    prawda jest taka że stelaż tez ma jakąś skończoną wysokość regulacji.
    Na marginesie mam 182 cm wzrostu.

    Rafał

  • 22. Data: 2013-01-21 13:00:09
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    cte wrote:
    widzę że dyskusja nie umiera więc sobie pomiarkowałem :)
    ja mam wysokość na opuszczonej desce 43cm
    jest to dosyć nisko ale wygodnie 182cm wzrostu
    u moich rodziców jest znacznie wyżej, aż za wysoko bo żeby noga w
    stawie kolanowym miała 90st. trzeba nogi trzymać "na palcach"

    jeffrey

  • 23. Data: 2013-01-21 19:46:24
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Jeffrey pisze:

    > hehe to fakt
    > ale miałem na myśli stan spoczynku :)

    przywołam suchara, pasuje do tej odnogi wątku
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3359158