  • 1. Data: 2013-01-20 15:40:21
    Temat: Rzecznik odpowiedzialności zawodowej
    Od: Sauventreen <S...@h...com>

    Witam,

    Muszę napisać (po spotkaniu z rzecznikiem) skargę do tegoż na kierownika
    budowy. W związku z tym mam pytanie, czy są jakieś formalne
    ogranioczenia/wymogi takiej skargi? Jak się do tego zabrać?

    Sauventreen

  • 2. Data: 2013-01-21 20:30:04
    Temat: Re: Rzecznik odpowiedzialności zawodowej
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Sauventreen" <S...@h...com> wrote in message
> [...]
    > budowy. W związku z tym mam pytanie, czy są jakieś formalne
    > ogranioczenia/wymogi takiej skargi? Jak się do tego zabrać?

    Mów czego niedopilnował

  • 3. Data: 2013-01-24 01:19:22
    Od: Sauventreen <S...@h...com>

    Pewien osobnik zwany *kiki* wydusił(a) z siebie:

    > "Sauventreen" <S...@h...com> wrote in message

    > Mów czego niedopilnował

    Policzyl pustaki paluszkiem, w zwiazku z czym mam o 17 cm za niski
    parter - zmniejszona kubatura. Dodatkowo mam zjebany dach, bo wiezbe
    wykonano wg pierwotnego projektu, a nie tego po adaptacji.
    Sauwentreen

  • 4. Data: 2013-01-24 23:50:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 01:19:22 UTC+1 użytkownik Sauventreen napisał:

    > Policzyl pustaki paluszkiem, w zwiazku z czym mam o 17 cm za niski
    > parter - zmniejszona kubatura. Dodatkowo mam zjebany dach, bo wiezbe
    > wykonano wg pierwotnego projektu, a nie tego po adaptacji.

    Wybacz, ze spytam - ale gdzie byles jak to budowali ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-01-25 15:40:01
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Policzyl pustaki paluszkiem, w zwiazku z czym mam o 17 cm za niski
    > parter - zmniejszona kubatura. Dodatkowo mam zjebany dach, bo wiezbe
    > wykonano wg pierwotnego projektu, a nie tego po adaptacji.

    Ta głupota sie propaguje na budowach. jeden nie zauważy i już inni nie
    widzą. Znam to.
    Ile ma wysokości ten parter?