    From: hk <h...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Z czego robiliście izolację poziomą ław?
    Date: Mon, 30 Aug 2010 22:17:42 +0200

    ... i dlaczego akurat z tego? :)

    Bo u mnie w projekcie papa, kierownik budowy - tez papa, murarze -
    folia, ale jak pan chce papę... to pięć rolek pan kup.
    No to jak już wszyscy mówią że papa - to jaka najlepiej? Znalazłem jakąś
    nie-tekturową (na tworzywie) w internecie, ale sam nie wiem co to
    A fundamenty mam nierówne. Raz że co kawałek to inny poziom (ale
    generalnie spadek jest) to jeszcze nierówna powierzchnia - i się boję,
    że folia to jakoś tego nie przetrzyma, a lepik jednak dziury wypełni...
    PS Niby nie sądzę, że na budowach się ławy szlifuje "na glanc", ale te
    moje to jednak mocno nierówne powierzchnie mają.