  • 1. Data: 2010-08-30 20:17:42
    Temat: Z czego robiliście izolację poziomą ław?
    Od: hk <h...@k...pl>

    ... i dlaczego akurat z tego? :)

    Bo u mnie w projekcie papa, kierownik budowy - tez papa, murarze -
    folia, ale jak pan chce papę... to pięć rolek pan kup.
    No to jak już wszyscy mówią że papa - to jaka najlepiej? Znalazłem jakąś
    nie-tekturową (na tworzywie) w internecie, ale sam nie wiem co to
    A fundamenty mam nierówne. Raz że co kawałek to inny poziom (ale
    generalnie spadek jest) to jeszcze nierówna powierzchnia - i się boję,
    że folia to jakoś tego nie przetrzyma, a lepik jednak dziury wypełni...
    PS Niby nie sądzę, że na budowach się ławy szlifuje "na glanc", ale te
    moje to jednak mocno nierówne powierzchnie mają.

  • 2. Data: 2010-08-30 20:36:04
    Temat: Re: Z czego robiliście izolację poziomą ław?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "hk" <h...@k...pl> napisał w wiadomości
    > ... i dlaczego akurat z tego? :)

    dałem http://www.muzimer.pl/produkt.php?id=8

    dlaczego? bo tak :)

    b.

  • 3. Data: 2010-08-30 20:47:15
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-08-2010 o 22:17:42 hk <h...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > PS Niby nie sądzę, że na budowach się ławy szlifuje "na glanc", ale te
    > moje to jednak mocno nierówne powierzchnie mają.
    folia taka gruba(chyba 0,5mm albo nawet 1mm) specjalna z castoramy,
    są wałki o roznych szerokościach,ja chyba kupowałem na 60cm.
    Pamiętaj że będą ci po tym chodzili ( u mnie tak zrobili)
    papa sie szybko przebije, folia jest bardziej odporna.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2010-08-31 19:23:56
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    > dałem http://www.muzimer.pl/produkt.php?id=8
    >
    > dlaczego? bo tak :)

    Popieram :)

  • 5. Data: 2010-09-01 06:41:43
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Gosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Popieram :)

    oooo, kobieta mnie poparła - tylko nie wiem czy materiał jest dobry czy
    argument typu "bo tak" :-)))))))))

    b.

  • 6. Data: 2010-09-01 11:22:45
    Od: "amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > PS Niby nie sądzę, że na budowach się ławy szlifuje "na glanc", ale te
    > moje to jednak mocno nierówne powierzchnie mają.

    nigdy bym u siebie nie dał foli

    polecam papę i to naprawdę mocną jeśli masz piwnice tym bardziej

    u mnie woda się pojawiła przy ostatnich opadach, papa była ale słaba,
    zniszczyli ją
    i robiąc izolację podłoża chudziaku, robotnicy nie byli w stanei idealnie
    połaczyć ją
    z papą pod fundamentem, i moja izolacja nie jest juz tak zrobiona jak być
    powinna,
    przyjdzie znowu woda gruntowa i pociągnie mi posadzka wodę.
    przez oszczednosc na byle jakiej papie i moze z niedbałości robotników
    zreflektorwalem się inwestować w droższy styropian
    xps, ktory nie złapie wilgoci.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-09-01 14:00:31
    Od: hk <b...@m...pl>

    W dniu 30.08.2010 22:17, hk pisze:
    > ... i dlaczego akurat z tego? :)

    Wszystkich zapytam hurtem:

    ok, jedni folia, drudzy papa (dziś widziałem tylko zwykłe tektury nikt
    mi nie mógł pokazać lepszych pap), jeszcze inni papa ale termozgrzewalna.
    Ta termozgrzewalna jest droga, gruba i z jednej strony gładka a z
    drugiej szorstka - jak to się zgrzewa? Gładka w środek i bez lepiku? A
    to szorstkie na ławę, na mazidło?

  • 8. Data: 2010-09-01 15:17:56
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "hk" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ta termozgrzewalna jest droga, gruba i z jednej strony gładka a z
    > drugiej szorstka - jak to się zgrzewa? Gładka w środek i bez lepiku? A

    Ja mogę polecić Icopala Fundament SBS bo jej używałem. Jest to papa "kanapka". Dwie
    warstwy zbrojące i w środku lepik. Klei się palnikiem.