  • 1. Data: 2010-08-30 09:53:26
    Temat: drzwi łazienkowe
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Bardzo proszę o pomoc w doborze kierunku otw. drzwi łazienkowych w bloku:
    http://img827.imageshack.us/img827/9055/m98rys3drzwi
    .jpg
    Projektant zaproponował (kolor czarny) kolizję z drzwiami głównym i klatki. Czy
    zostawić tak, czy jak przerobię (kolor czerwony) to będzie praktyczniej?

    Z której strony byłoby lepiej otwierać, jesteśmy wszyscy praworęczni, ale nie o to
    tu chodzi. Zapomnijmy o wnętrzu łazienki -dla łazienki wszystko jedno.

  • 2. Data: 2010-08-30 10:59:58
    Temat: Re: drzwi łazienkowe
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klatki. Czy
    > zostawić tak, czy jak przerobię (kolor czerwony) to będzie praktyczniej?

    nie będzie.
    tak jak zaproponował projektant będzie bardziej ergonomicznie dla
    użytkowników pokoju 1 i 2
    jesli już możesz wejść do mieszkania to zmierz czy po otwarciu o kąt wiekszy
    niz 90' drzwi łazienkowe będą kolidować z wejściowymi. imo nie będą

  • 3. Data: 2010-08-30 11:29:28
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > nie o to
    > tu chodzi. Zapomnijmy o wnętrzu łazienki -dla łazienki wszystko jedno.

    IMO zostawilbym tak jak zrobil projektant i dodał odbojnik dla drzwi
    lazienkowych aby nie wystepowala ewentualna kolizja z drzwiami wejsciowymi.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2010-08-30 16:46:33
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > nie o to
    > tu chodzi. Zapomnijmy o wnętrzu łazienki -dla łazienki wszystko jedno.

    Mam podobnie i nie wyobrażam sobie odwrotnie bo zabijał bym sie o drzwi.
    Jednak częściej biegniesz do kibelka z pokoju niz prosto z klatki schodowej.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-08-30 17:52:56
    Od: M <M...@o...pl>

    Maxi pisze:
> [...]
    > tu chodzi. Zapomnijmy o wnętrzu łazienki -dla łazienki wszystko jedno.

    A z której strony masz włącznik światła? Jeśli już masz, to decyzję
    podjąłeś tylko o tym nie wiesz :-)

    M.

  • 6. Data: 2010-08-30 20:01:00
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    (...)
    > A z której strony masz włącznik światła? Jeśli już masz, to decyzję
    > podjąłeś tylko o tym nie wiesz :-)
    >
    > M.

    Hihii, oczywiście, że ze zmianą drzwi, musiłabym zmienić i położenie
    wyłącznika :)
    Remont kapitalny, więc no problem :) ale jednak zostawię tak jak jest i doam
    odbojniki

  • 7. Data: 2010-08-31 08:43:38
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > (...)

    > Hihii, oczywiście, że ze zmianą drzwi, musiłabym zmienić i położenie
    > wyłącznika :)

    dla Ciebie to jest oczywiste, ale....
    kiedyś, w budowanym mieszkaniu, przesuwałem drzwi o jakieś 70cm. złożyłm
    prośbę do developera jeszcze zanim powstały ściany. luz blues. wybudowali
    zgodnie z pierowtnym projektem, potem kuli, ale jakieś było moje zaskoczenie
    kiedy drzwi zostały przesunięte a włącznik pozostał nieruszony, czyli po
    przesunięciu drzwi był na środku ściany...
    pytam się wykonawcy czy to tak ma być, a on cyt. "przecież o włączniku nic
    Pan nie mówił" ;-)

    pzdr
    Piotr

  • 8. Data: 2010-08-31 11:42:50
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    A do wnętrza łazienki nie mogą się otwierać?
    Ja po likwidacji "junkersa" przerobiłem drzwi łazienkowe z otwieranych na
    korytarz na otwierane do łazienki i jest bez porównania wygodniej. Nie
    wspomnę już o tym, że przy gwałtownej potrzebie liczą się ułamki sekund ;-)
    Jacek

  • 9. Data: 2010-08-31 12:26:03
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > na korytarz na otwierane do łazienki i jest bez porównania wygodniej.
    > Nie wspomnę już o tym, że przy gwałtownej potrzebie liczą się ułamki
    Szczególnie, jak się zasłabnie i ostatkiem sił chce się otworzyć drzwi,
    bądź też już legniesz pod drzwiami i trzeba cię będzie z łazienki wyjąć
    (czego nikomu nie życzę).
    niekoniecznie dobrze.

    choć kwestia przez ciebie poruszona zdecydowanie częściej występuje :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 10. Data: 2010-09-01 06:01:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korytarz na otwierane do łazienki i jest bez porównania wygodniej. Nie
    > wspomnę już o tym, że przy gwałtownej potrzebie liczą się ułamki sekund

    Zdjaje się, że państwo nie pozwala. Względy bezpieczeństwa, jeszcze byś się
    im zabił i kto by płacił im podatki?

    Pozdr.