  • 1. Data: 2010-08-30 20:09:34
    Temat: INGENIUM - INTELIGENTNY DOM
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    Firma INGENIUM oferuje kompletną usługę instalację systemu automatyki
    domowej tzw. system "inteligentnego domu".

    W zakres usługi wchodzi:
    - konsultacje z Użytkownikiem w zakresie wymagań i oczekiwań wobec systemu
    automatyki domowej
    - szczegółowy projekt techniczny systemu automatyki domowej wraz z niezbędną
    modyfikacją projektu tradycyjnej instalacji elektrycznej
    - dobór niezbędnych urządzeń systemu automatyki domowej firmy INGENIUM oraz
    kalkulacja cenowa kompletnej instalacji
    - montaż instalacji na obiekcie przez firmę INGENIUM lub przez
    Autoryzowanego Instalatora Systemu.
    - oprogramowanie i uruchomienie instalacji
    - szkolenie z zakresu obsługi

    Całość instalacji objęta jest 24 miesięczną gwarancją producenta.
    Cena na aukcji dotyczy konsultacji technicznej w zakresie informacji o
    systemie INGENIUM.

    Osoby zainteresowane tematyką tzw. "inteligentnego domu" zapraszamy do
    zapoznania się z pełną ofertą systemu i informacją techniczną dostępną na
    naszej stronie internetowej www.ingenium-system.pl. Wszelkie informacje
    można również uzyskać pod wskazanymi numerami telefonu dostępnymi na stronie
    www.

    ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

  • 2. Data: 2010-08-31 00:26:56
    Temat: Re: INGENIUM - INTELIGENTNY DOM
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Wiecie, że to wykroczenie wysyłać spam? I co teraz mają sobie pomyśleć
    klienci o firmie olewającej prawo?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-08-31 05:57:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.08.2010 22:09, Ingenium-system pisze:
    > Firma INGENIUM oferuje kompletną usługę instalację systemu automatyki
    > domowej tzw. system "inteligentnego domu".

    Każdy spamer to złodziej.

  • 4. Data: 2010-08-31 06:53:12
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    > można również uzyskać pod wskazanymi numerami telefonu dostępnymi na stronie

    A co ten inteligentny obiekt robi jak na zaminowanym i kontrolowanym
    elektronicznie obejsciu znajdzie sie jakis nieproszony gosc np. przedstawiciel
    urzedu podatkowego? Zapewne na niego naszczeka.
    Twoja reklama mnie zniecheca wrecz wqrwia. Sama nazwa kojarzy mi sie z jakas
    zolza-Gienia a ja wole swoja Kryske. Poza tym juz widze, ze macie ceny
    superinteligentne skoro za konsultacje tylko w zakresie informacji o Systemie
    kazecie sobie slono placic.
    No ale napewno znajda sie bufony, ktore sobie to zaistaluja ze zwyklej
    proznosci, wtedy zone sasiada trach bedzie szlafial. A Użytkownik bedzie mogl
    chodzic z do gory zadartym nosem bo mu na sniadanie grzanki z automatu same
    wyskocza. Pod warunkiem, ze sam bedzie jeszcze na tyle inteligentny by przejsc
    dwumiesieczny kurs programowania i zdac egzamin ze szkolenia w zakresie
    obslugi Systemu. INGENIUM oczywiscie.
    Powodzenia.
    Tornad

  • 5. Data: 2010-08-31 07:38:19
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ingenium-system" <b...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:i5h35p$89v$1@inews.gazeta.pl...
    > Cena na aukcji dotyczy konsultacji technicznej w zakresie informacji o
    > systemie INGENIUM.

    Jak reklamujecie ten swój beznnadziejny system to chociaz usuńcie
    bezsensowne zapisy

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-09-11 20:26:33
    Od: "pluton" <z...@g...pl>