    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Zakup działki - hipoteka
    Date: Mon, 7 May 2012 18:18:57 +0200

    Witam,

    Wiem, że takie pytania przewijają się dość często ale
    Was jako doświadczoną grupę chcę zapytać o to jak Wy się
    zabezpieczaliście ;-).

    Znalazłem fajną działkę z obciążeniem hipotecznym. Jak maksymalnie
    zabezpieczyć transakcję abym nie spłacał czyjegoś kredytu?
    Chcę też dać poczucie bezpieczeństwa sprzedającemu, aby nie
    odczuł, że ja chcę go wyrolować.
    Szukam metody bezpiecznej transakcji dla nas obu.

    Raczej pomysł z przejęciem kredytu średnio mi się podoba, za dużo
    komplikacji.

    Ja Wy to robiliście i nie daliście się "wydymać"? Proszę również
    o porady tych którzy się nacięli, to wyjaśni mi czego unikać.

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Darek