  • 1. Data: 2012-05-24 11:03:01
    Temat: Zbrojenie ręcznie kontra maszynowo.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Witam,
    czy można określić, w przybliżeniu oczywiście, ile drożej wychodzi zakup
    gotowych belek/słupów w stosunku do wykonania ich ręcznie na placu budowy?
    Są jakieś ważne zalety/wady obu rozwiązań?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2012-05-25 10:37:16
    Temat: Re: Zbrojenie ręcznie kontra maszynowo.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Nieaktualne.

  • 3. Data: 2012-05-28 13:31:02
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Irek N." wrote in message news:jpngbl$b9n$1@news.dialog.net.pl...

    > Nieaktualne.

    To byś się pochwalił odkryciami :) - bo też mnie ten temat
    interesuje.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 4. Data: 2012-05-28 23:46:06
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > To byś się pochwalił odkryciami :) - bo też mnie ten temat
    > interesuje.

    Wykonanie praktycznie podwaja wartość materiału. Wyceniono czasowo na
    tydzień, więc stosunkowo szybko.
    Powiem Ci, znacznie taniej jest poświęcić* dwóch ludzi i zrobić samemu.
    Jak są zaufani i mają dobre rysunki wykonawcze, to wierzę że belki będą
    dobre.
    Tak mi podpowiada intuicja i doświadczenie, choć nie w tej branży.

    Miłego.
    Irek.N.
    * słowo poświęcić może mieć negatywny oddźwięk, tutaj w sensie zatrudnić.

  • 5. Data: 2012-05-31 10:14:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 23:46:06 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > Wykonanie praktycznie podwaja wartość materiału. Wyceniono czasowo na
    > tydzień, więc stosunkowo szybko.
    > Powiem Ci, znacznie taniej jest poświęcić* dwóch ludzi i zrobić samemu.

    Ile ton tej stali masz ? U mnie 4,5t stali na stropie (plus nad kazdym oknem byly
    nadproza i pare innych duzych belek) pogial jeden gosc, a drugi pomagal mu to potem
    poukladac i powiazac w... 3 dni. Tak to wygladalo:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=748

    Szczegolna uwage zwracam na:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=775
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=773
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=835

    1,5t stali 14-stki - chyba co 7-8cm ulozonej :-)

    Znajdziesz dobrego fachmana to zrobi lepiej, szybciej i taniej niz maszynowo!
    pozdr.

    --
    Adam