  • Data: 2019-12-15 18:28:11
    Temat: Zgrzewanie rury PP - da się zastąpić wężykiem?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Urwało się (ukręciło) kolanko jak na fotce:
    https://i.ibb.co/dLQq9Y6/cut.jpg

    Wygląda na to, że będę musiał uciąć oba kolanka i zbudować na nowo konstrukcję
    poczynając od rury wystającej z podłogi.
    Jako że nigdy tego nie robiłem i nie mam zgrzewarki pojawia się pytanie - czy
    jest jakaś technologia, aby zgrzał tylko "coś" na tę rurę wystającą z podłogi i
    pociągnąć wężyk do grzejnika (zaworu) -- czy trzeba koniecznie rzeżbić te
    kolanka na nowo? (trochę mało miejsca...)