  • 1. Data: 2014-03-26 08:35:15
    Temat: Ziemia ogrodowa, okolice Krakowa.
    Od: <berimex(at)o2.pl>

    Moze ktoś wie gdzie by kupić w okolicy Krakowa ok 3 -. 5 m3 ziemi ogrodniczej.
    Do przyczepy wchodzi mi m3, zrobie kilka kursow, byle zaladunek byl na miejscu.
    Potrzebuję do sadzonek winorośli w winnicy.
    U mnie jest glina, ktora w polu jest bardzo urodzajna, natomiast nie nadaje się do
    sadzonek w doniczkach. W doniczkach po paru podlewaniach robi sie jak beton.
    Moze ktos slyszal o producencie?