    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Zmiękczaczwody
    Date: Sun, 14 Jun 2020 14:19:24 +0200

    Hello, Myjk.
    On 14.06.2020 10:27 you wrote:

    > Baby i chopy ;p mam ja wodę z wodociągu, średnio twardą, jak to
    > określają wodociągi, z następującymi parametrami: * CaCO3 262 mg/l *
    > 5,24 mval/l * 2,62 mmol/l Wodę staramy się oszczędzać, więc zużycie
    > mamy raczej poniżej przeciętnego. Ale córka dorasta i coś czuję że
    > będzie się to zmieniać... ;) Doradźcie proszę co tu zakupić, bo w
    > tym tygodniu ma przyjść hydraulik i ogarniać temat. W budżecie
    > średnim cenowo, ale żeby do szału w czasie użytkowania nie
    > doprowadzało. ;)

    U mnie chodzi niebieskie źródła czyli USTM. Ale tak naprawdę wszystko
    zależy od głowicy. Ja mam jeszcze starego typu więc na regenerację
    bierze dużo wody (jakieś ćwierć kubika).

    Twardość na wyjściu można wyregulować ustawieniem mieszania na bypasie
    zmiękczacza a więc nie grozi ustawienie twardości na 0 i problemy z
    płukaniem z mydła.

    Ja polecam.

    --
    Pete