  • Data: 2016-05-20 20:43:55
    Temat: antywłamaniowość rolet antywłamaniowych?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    potrzebuję kratę bramę roletę cokolwiek 4.5na3.5metra. w celach...
    antywłamaniowych. w wielu oknach widzę rolety, a w ogłoszeniach mają
    słowo antywłamaniowe. ale po jednym kopniaku są już nie zwijalne. Mam
    wrażenie że można by przywalić drugiego kopa, pociągnąć i zabrać w celu
    zezłomowania.
    Czy możecie mi polecić ( albo wybić z głowy całkiem) jakieś roletowo -
    kratowe - antywłamaniowe rozwiązanie? Najlepiej aby było widać co jest w
    środku i nie kosztowało równowartości wagi w złocie

    ToMasz