  • 1. Data: 2016-05-20 20:43:55
    Temat: antywłamaniowość rolet antywłamaniowych?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    potrzebuję kratę bramę roletę cokolwiek 4.5na3.5metra. w celach...
    antywłamaniowych. w wielu oknach widzę rolety, a w ogłoszeniach mają
    słowo antywłamaniowe. ale po jednym kopniaku są już nie zwijalne. Mam
    wrażenie że można by przywalić drugiego kopa, pociągnąć i zabrać w celu
    zezłomowania.
    Czy możecie mi polecić ( albo wybić z głowy całkiem) jakieś roletowo -
    kratowe - antywłamaniowe rozwiązanie? Najlepiej aby było widać co jest w
    środku i nie kosztowało równowartości wagi w złocie

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-05-20 21:25:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem czy da sie teraz cos takiego kupic. W PRL w oknach sklepow byly zwijane
    kraty. Paczpan chyba da sie kupichttps://www.google.pl/search?q=zwijane+kraty+za
    bezpieczaj%C4%85ce&client=tablet-android-prestigio&h
    l=pl-PL&source=lnms&prmd=ivn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUK
    EwjL0J6UsOnMAhVHlCwKHX4bCdgQ_AUIBygB&biw=1280&bih=80
    0#imgrc=4neKmuBAiI0BIM%3A
    Solidne to bylo i od kopa raczej sie nie psulo.

  • 3. Data: 2016-05-23 15:07:09
    Temat: Re: antywłamaniowość rolet antywłamaniowych?
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-20 o 20:43, ToMasz pisze:
> [...]
    > kratowe - antywłamaniowe rozwiązanie? Najlepiej aby było widać co jest w
    > środku i nie kosztowało równowartości wagi w złocie

    Istnieją takie rolety ale... cena. Pewnie widziałeś w różnych pasażach
    handlowych kraty rolowane, są one z reguły aluminiowe i cena zależy od
    rodzaju profili im bardziej przezierne tym taniej. Firmy produkujące
    takie cuda mają również w ofercie kraty na profilach stalowych. To jest
    to czego szukasz, tylko tanio nie jest min. 900zł brutto i do tego jakaś
    podkonstrukcja, napęd.