    From: "R" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: automatyka bramy przesuwnej
    Date: Mon, 7 Dec 2009 14:25:00 +0100

    Cześć,

    możecie polecić jakiegoś producenta napędu do bramy przesuwnej? Czy to jest
    w ogóle dobry okres na robienie czegoś takiego, pogoda na razie dopisuje?

    Zależy mi na czymś solidnym, do czego mógłbym dokupić jakieś dodatkowe
    wyposażenia, jak czytnik karty zbliżeniowej/klawiatury z kodem, co by mi się
    otworzyła jak nie ma pilota pod ręką. No i przede wszystkim coś solidnego,
    żeby producent nie zniknął po pół roku z rynku, żeby była w miarę gwarancja,
    że za rok czy dwa uda mi się dokupić jakąś część.

    Możecie coś polecić?

    Pozdrawiam. R.