  • 1. Data: 2009-12-07 13:25:00
    Temat: automatyka bramy przesuwnej
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Cześć,

    możecie polecić jakiegoś producenta napędu do bramy przesuwnej? Czy to jest
    w ogóle dobry okres na robienie czegoś takiego, pogoda na razie dopisuje?

    Zależy mi na czymś solidnym, do czego mógłbym dokupić jakieś dodatkowe
    wyposażenia, jak czytnik karty zbliżeniowej/klawiatury z kodem, co by mi się
    otworzyła jak nie ma pilota pod ręką. No i przede wszystkim coś solidnego,
    żeby producent nie zniknął po pół roku z rynku, żeby była w miarę gwarancja,
    że za rok czy dwa uda mi się dokupić jakąś część.

    Możecie coś polecić?

    Pozdrawiam. R.

  • 2. Data: 2009-12-07 14:34:25
    Temat: Re: automatyka bramy przesuwnej
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > solidnego, żeby producent nie zniknął po pół roku z rynku, żeby była w
    > miarę gwarancja, że za rok czy dwa uda mi się dokupić jakąś część.

    nice
    moovo (to też nice)
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-12-07 15:26:44
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Możecie coś polecić?

    Ja mam Liftmaster Chamberlein zarówno do wjazdowej jak i garażowej. Zalety
    to wspólne piloty dla obu urządzeń na trzy przyciski dowolnie programowalne.
    Tak więc noszę tylko jeden pilot gdzie przycisk środkowy zaprogramowałem
    jako wjazdowa, boczny to garaż a drugi boczny jako uchył dla pieszych. Ten
    wjazdowy posiada w komplecie także zamek przekręcany na kluczyk, czujki
    krańcowe i takie tam różne pierdołki ciekawe są jeszcze. Tak porównuję z
    tym co mają znajomi to muszę powiedzieć że produkt nie do pokonania.

    Marek

  • 4. Data: 2009-12-07 19:52:54
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-12-07 14:25, użytkownik R napisał::

> [...]
    > solidnego, żeby producent nie zniknął po pół roku z rynku, żeby była w
    > miarę gwarancja, że za rok czy dwa uda mi się dokupić jakąś część.

    www.wisniowski.pl

    Uzywam od kilku lat i moge Ci powiedziec ze jest jak AK-47 - chozby
    warunki byly ekstremalnie ciezkie po prostej interwencji i tak bedzie
    dzialac.
    Odporna to to jest na naprawde wiele zdarzen a nawet jak sie pojawi
    problem to jesli tylko nie masz dwoch lewych rak to sam dasz sobie rade
    z naprawa (lub z niewielka pomoca serwisu, a ten jest naprawde doskonaly
    - chlopaki naprawde znaja sie na rzeczy i potrafia bez problemu na
    odleglosc zdiagnozowac problem i podac w prosty i czytelny sposob
    rozwiazanie). Zero problemo jak zadzwonisz do serwisu z wysylka czesci
    zamiennych za pobraniem. Wytlumacza co, gdzie i jak odkrecic, przykrecic
    i jak sobie poradzic.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 5. Data: 2009-12-08 13:56:35
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > możecie polecić jakiegoś producenta napędu do bramy przesuwnej? Czy to
    jest
    > w ogóle dobry okres na robienie czegoś takiego, pogoda na razie dopisuje?

    NICE polecam
    mam ten silnik do garazu na tym samym pilocie tez brama wjazdowa
    wszystko działa cacy