  • 1. Data: 2009-12-07 10:55:37
    Temat: Jak podłaczyć spłuczkę w stelażu żeby zapomnieć o tym temacie
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Chcę zabudować stelaż i nie wiem jak to podłaczyć aby już nigdy do tego nie
    zaglądać.

    Jakie przyłącze zastosować?

    PC

  • 2. Data: 2009-12-07 13:40:30
    Temat: Re: Jak pod?aczyae sp?uczke w stela?u ?eby zapomnieae o tym temacie
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "PC" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Chce zabudowaae stela? i nie wiem jak to pod?aczyae aby ju? nigdy do tego nie
    > zagl?daae.
    >
    > Jakie przy??cze zastosowaae?
    >
    > PC

    Zgrzewane PP lub PEX w jednym odcinku z zakonczeniem gwintem W SRODKU spluczki. Za
    tym zaworek ze srubunkiem i tyle. Zadnych wezyków.

  • 3. Data: 2009-12-07 23:11:13
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Jakie przyłącze zastosować?
    >
    > PC
    Ja mam Geberita. Do zaworu doprowadzony jest pex z zaciśniętą końcówką.
    Wprawdzie wężyk jest w środku samego Geberita, ale wymienić można przez
    otwór na przycisk (wężyki w oplocie stalowym można wymieniać co 10 lat - w
    każdym razie na tyle jest gwarancja) no i pęknięcie wężyka nie grozi
    zalaniem.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-12-13 21:14:07
    Od: Collet <r...@w...pl>

    ja zrobilem na miedzi i w gebericie wychodzi GZ 1/2"/Cu15 . po
    klopocie