eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieblat kuchenny - zabezpieczeni krawędzi łączenia blatów › blat kuchenny - zabezpieczeni krawędzi łączenia blatów
  • Data: 2019-06-06 09:21:51
    Temat: blat kuchenny - zabezpieczeni krawędzi łączenia blatów
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy parafianie, czytam i czytam i im więcej czytam, tym mniej wiem...
    Silikon, szkło wodne, rozcieńczona farba olejna, lakier pouliretanowy,
    jakikolwiek lakier do drewna, klej do drewna....jego mać.

    Czy ktoś ma doświadczenia i może się podzielić? witki mi opadają i
    niedługo z błachego powodu będę potrzebował psychiatry:)

    a na poważnie to myślałem o silikonie - nałożyć gluta pół centymetra od
    krawędzi górnej łączenia i po ściśnięciu usunąć nadmiar... ktoś coś?

    ...no właśnie...czym usunąć nadmiar. Wytrzeć ręcznikiem papierowym...ale
    zostaną jakieś tam drobne ilości wtarte w blat...

    o... już czuje jak mi powieka lata...

    sirapacz