  • Data: 2019-08-26 08:06:16
    Temat: budowa domu u sąsiada
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem zawiadomienie o możliwości zapoznania się z warunkami budowy
    domu na działce sąsiadującej z moją. Moja działka jest jeszcze rolna i
    niezabudowana, więc sprawa nie jest krytyczna.
    Zakładam że ktoś kto wydawał warunki zabudowy zna zasady odległości
    ścian budynków od granicy (z oknami i bez) więc to tylko formalność,
    mimo wszystko dobrze by było wiedzieć na co należy zwrócić uwagę, żeby w
    przyszłości uniknąć niepotrzebnych problemów kiedy chciałbym sprzedać
    działkę albo budowały się tam moje dzieci.
    Obie działki to bardzo długie pola uprawne o szerokości 20 metrów
    przylegające tymi krótszymi bokami do wąskiej drogi asfaltowej. Nie ma
    tam kanalizacji ani rowu odwadniającego. Czy już na tym etapie powinno
    być przewidziane jakieś odprowadzenie wody opadowej z dachu ?
    Nie żebym chciał robić sąsiadowi jakieś problemy, ale im mniej kwestii
    niewyjaśnionych tym lepsze stosunki z sąsiadami.