  • 1. Data: 2010-01-07 14:49:33
    Temat: dane do winosku o warunki przylacza gazu
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Dom jednorodzinny 3 os w rodzinie, co wipisac do pozycji:

    kuchnia gazowa 4-palnikowa - moc?
    kociol gazowy dwufunkcyjny moc ?
    maksymalny odbior paliwa gazowego godzinowy roczny m3?

    pytanie

    czy taryfa za gaz do pieca i kochanki gazowej jest taka sama jak tylko
    do pieca gazowego w przypadku kuchni na prad?

    pozdr

  • 2. Data: 2010-01-07 14:53:19
    Temat: Re: dane do winosku o warunki przylacza gazu
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy taryfa za gaz do pieca i kochanki gazowej jest taka sama jak tylko do
    > pieca gazowego w przypadku kuchni na prad?

    tak
    taryfa zależy tylko od ilości pobieranego paliwa
    u mnie spytali się jaka powierzchnia/kubatura domu i na tej podstawie
    dostałem 3kę

  • 3. Data: 2010-01-07 15:24:34
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > czy taryfa za gaz do pieca i kochanki gazowej jest taka sama jak tylko do
    > pieca gazowego w przypadku kuchni na prad?

    Nie prościej dowiedzieć się uzródła(telefon do lokalneg ZG)?
    Przynajmniej bedziesz pewny jak jest

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-01-07 21:16:32
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    bulba008 <b...@o...pl> wrote:
    > Dom jednorodzinny 3 os w rodzinie, co wipisac do pozycji:
    >
    > kuchnia gazowa 4-palnikowa - moc?
    > kociol gazowy dwufunkcyjny moc ?
    > maksymalny odbior paliwa gazowego godzinowy roczny m3?

    Zostaw puste, jak będziesz składał wniosek, to powiesz, że nie
    wiedziałeś, co wpisać, ale planujesz "normalną kuchnię" i
    "przeciętny piec", wpiszą sami defaultowe wartości.

    J.

  • 5. Data: 2010-01-08 12:27:18
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    >
    > kuchnia gazowa 4-palnikowa - moc?
    > kociol gazowy dwufunkcyjny moc ?
    > maksymalny odbior paliwa gazowego godzinowy roczny m3?

    Nic nie wpisuj, wpiszesz na miejscu w gazowni. Oni wiedzą co i jak.

    > czy taryfa za gaz do pieca i kochanki gazowej jest taka sama jak tylko do
    > pieca gazowego w przypadku kuchni na prad?

    Taryfa nie zalezy od podłączonych urzadzeń ale od rocznego zuzycia gazu.

    Marek