  • 1. Data: 2012-07-31 15:03:41
    Temat: dostarczanie powietrza do kotła
    Od: g...@g...com

    Rure powietrzna pod chudziakiem do kominka zrobilem, a o kotle zapomnialem :)

    Czy rura fi110 będzie ok? Moc kotla jeszcze nieznana, ale mając bufor raczej kupie
    coś wiekszego, 20-30kW.

    W projekcie mam jakieś nawiewniki (zetki?) ale pomieszczenie z kotlem ma byc takze
    warsztatem ogrzewanym, wiec nie chce go zbytnio wyziebiac.

    bajcik
    P.S. jak by się kto pytal - kanal wentylacyjny jest :)

  • 2. Data: 2012-07-31 15:14:54
    Temat: Re: dostarczanie powietrza do kotła
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Czy rura fi110 będzie ok? Moc kotla jeszcze nieznana

    nominalnie będzie to poniżej wymogów normy,
    ale jest szansa że będzie działać poprawnie...
    w końcu kotły mają dmuchawy wymuszające przepływ gazów

  • 3. Data: 2012-07-31 15:57:42
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 31 lipca 2012 15:14:54 UTC+2 użytkownik qlphon napisał:

    > nominalnie będzie to poniżej wymogów normy,
    >
    > ale jest szansa że będzie działać poprawnie...
    >
    > w końcu kotły mają dmuchawy wymuszające przepływ gazów

    Norma przewiduje jakiś konkretny wzór?