  • 1. Data: 2009-05-01 19:05:55
    Temat: drzwi zewnetrzne
    Od: "Bartlomiej" <m...@p...fm>

    Witam
    Jestem na etapie wyboru drzwi zewnetrznych. Po sklepach jest kupe ofert
    tanszych i drozszych. Widzialem w praktikerze w rzeszowie calkiem fajne,
    ladne i z tego co gosc gadal to solidne (kazdy tak gada ;). Cena tez
    przystepna (779 brutto). Jest tylko jeden problem. Jak takie drzwi zachowuja
    sie pod wplywem slonca (promieniowanie UV)?. Mam wejscie od strony
    zachodniej i slonce centralnie w drzwi przez wiekszosc dnia. Boje sie ze po
    roku zejdzie farba/wyblaknie... Jak to jest? Prosze o opinie doswiadczonych
    ;)

    Pozdrawiam Bartek

    P.S. Nie zalezy mi na Bog wie jakich drzwiach dlatego szukam tanich. Nie
    potrzebuje antywlamaniowych, bo wlamania wykluczam z wielu wzgledow. Drzwi
    maja byc solidne i dobrze izolowac...

  • 2. Data: 2009-05-01 21:00:32
    Temat: Re: drzwi zewnetrzne
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 1 Maj, 21:05, "Bartlomiej" <m...@p...fm> wrote:
> [...]
    > potrzebuje antywlamaniowych, bo wlamania wykluczam z wielu wzgledow. Drzwi

    Byłem na tym etapie jeszcze kilka dni temu.

    Oto kolejne etapy dojrzewania do wyboru
    Na wstępie odrzuc drzwi z marketu.
    Po drugie możesz spokojnie odrzucic wszystkie drzwi ponizej 2000 zl
    Po trzecie odrzuc wszystkie drzwi poniżej 4000 zł
    :)
    OK przesada, teraz serio.
    Sam na początku myślałem ze jak marketowe kosztuja 600 zl to za
    1500-2000 kupie super drzwi, niestety kupie co najwyżej przeciętne lub
    slabe. Brałem nawet pod uwage kupno marketowych tymczasowo ale jak
    pomyślałem o wyrywaniu ich i montazu nowych a poźniej, co najgorsze,
    odnowienie elewacji bo tynk trafi szlag a miejscowo sie tynku nie
    zrobi.
    Ale na pewno marketowe i allegrowe odpadają. Ponoc nawet nie da sie
    przekręcic śrubki w zawiasach bo sie gwint zrywa. W necie sa filmiki
    jak mała dziewczynka "otwiera" takie drzwi otwieraczem do koserw.
    Kolejny etap to drewniane z płyta typu "sztodur" (nie wiem jak to się
    pisze ale tak się wymawia) - cena ok 2000-2600 zł (niestety ponoc
    wystarczy je mocniej kopnąć aby plyta wypadla z ramy, poniewaz
    trzymana jest tylko listewkami dookoła.
    Później pod uwagę brałem Gerdy ale opinie chociażby na tej grupie nie
    pozostawiaja złudzeń.
    Następne były Dierre (stalowe) ale ceny zaczynaja się powyzej 4000zl.
    W końcu zdecydowałem sie na drewniane solidne drzwi od producenta u
    którego zamawiałem onka (dostałem rabat bo inaczej kosztowałyby mnie
    chyba ponad 5000zł)
    Na grupach i forach czasami ludzie polecają drzwi Zbigmet i te ponoć
    maja przystępna cne tzn w zakresie 2000-3000zł.

    W twoim wypadku szukałbym drzwi stalowych jednak od jakiegoś polskiego
    producenta.
    Drewniane muszą byc na prawdę super (powyżej 4000zł) aby wytrzymywały
    warunki atmosferyczne i słońce.

    Pozdrawiam i życze powidzenia w wyborze.
    QbaB

  • 3. Data: 2009-05-02 08:54:05
    Od: p...@i...pl

    On 1 Maj, 23:00, QbaB <Q...@g...com> wrote:

> [...]

    jak nie lezysz na kasie to nie stac Cie na oszczedzanie. jak sie tanio
    kupuje to tak na prawde kupuje sie bardzo DROGO. Bardzo szybko kupisz
    nowe po takim badziewiu i wtedy juz bedziesz wiedzial ze cos tak
    taniego nie moze byc dobre.

    > Drewniane muszą byc na prawdę super (powyżej 4000zł) aby wytrzymywały
    > warunki atmosferyczne i słońce.

    no wiesz, sama cena nie moze byc wyznacznikiem, choc oczywiscie masz
    racje, dobrze zrobione drzwi beda tyle kosztowaly.

    Dobre drzwi od Urzedowskiego ( grubosc 88mm, czterowarstwowa
    klejonka ) kosztuja od 3 tys zl w gore.

    pzdr
    krzychut

  • 4. Data: 2009-05-02 17:15:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

> [...]
    kupuje to tak na prawde kupuje sie bardzo DROGO. Bardzo szybko kupisz
    nowe po takim badziewiu i wtedy juz bedziesz wiedzial ze cos tak

    A jelenie ryczą, ryczą...,..

    > Drewniane muszą byc na prawdę super (powyżej 4000zł) aby wytrzymywały
    > warunki atmosferyczne i słońce.

    no wiesz, sama cena nie moze byc wyznacznikiem,

    inne argumenty, tylko rozsądne plisss...

  • 5. Data: 2009-05-02 20:06:25
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Bartlomiej wrote:
> [...]
    > potrzebuje antywlamaniowych, bo wlamania wykluczam z wielu wzgledow.
    > Drzwi maja byc solidne i dobrze izolowac...
    Polecam takie:
    http://www.euronord.com.pl/produkty,drzwi-zewnetrzne
    -wlokno-szklane-prestige,opis.html
    mam i są naprawdę dobre.

    --
    -----
    Pozdr

  • 6. Data: 2009-05-02 20:24:41
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Polecam takie:
    > http://www.euronord.com.pl/produkty,drzwi-zewnetrzne
    -wlokno-szklane-prestige,opis.html
    > mam i są naprawdę dobre.

    Janusz, a czy te drzwi to maja porownywalny opor cieplny z drewnianymi
    powiedzmy? Podobno do cieplych to one nie naleza, bo to przecia topiony
    piach.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-05-03 06:05:37
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    a jaka cena?

  • 8. Data: 2009-05-03 08:54:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    -wlokno-szklane-prestige,opis.html

    > a jaka cena?

    Dla jednego pytania cytujesz caly tekst??

    TK

  • 9. Data: 2009-05-03 09:00:45
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > no wiesz, sama cena nie moze byc wyznacznikiem,
    >
    > inne argumenty, tylko rozsądne plisss...

    Jak się ma psa z dużymi pazurami, który od czasu do czasu
    chce wejść do domu, to drewniane raczej odpadają ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2009-05-03 12:57:31
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Dla jednego pytania cytujesz caly tekst??

    Wiesz ze zrobiles to samo ?:) No chyba ze edukacyjnie ;)

    K.