  • 1. Data: 2011-05-23 13:49:28
    Temat: dzika roza
    Od: " PL" <a...@W...gazeta.pl>

    Wg jednej ze stron to zdjecie przedstawia kwiat dzikiej rozy:
    http://www.garnek.pl/efrost/9912812/kwiat-dzikiej-ro
    zy
    Czy platki tego gatunku nadaja sie na przetwory(sok itp)? Czy to jakas
    odmiana?
    Pytam bo obok mojego domu rosnie krzew dzikiej rozy, uzywamy jej platki od
    dawna, ale kwiaty tej naszej maja o wiele wiecej platkow, niz kwiat dzikiej
    rozy prezentowany na zdjeciu powyzej.

  • 2. Data: 2011-05-23 17:44:12
    Temat: Re: dzika roza
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 5/23/2011 3:49 PM, PL wrote:
> [...]
    zy
    > Czy platki tego gatunku nadaja sie na przetwory(sok itp)? Czy to jakas

    Na moje oko to róża pomarszczona.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Róża_pomarszczona
    Na przetwory się nadaje.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 3. Data: 2011-05-23 19:28:42
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik " PL" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytam bo obok mojego domu rosnie krzew dzikiej rozy, uzywamy jej platki od
    > dawna, ale kwiaty tej naszej maja o wiele wiecej platkow, niz kwiat

    Pogmeraj na temat:
    Konfitury różane
    Pozdrawiam pączkowo
    skryba

  • 4. Data: 2011-05-24 12:05:25
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-05-23 15:49, PL pisze:

    > Czy platki tego gatunku nadaja sie na przetwory(sok itp)? Czy to jakas
    > odmiana?

    Nie pomin tematu "rosolis"
    --
    A S