  • Data: 2018-03-16 08:34:07
    Temat: elektrykę rozkładam
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    jestem na etapie przewodow, rozkładam przewody i warto by położyćwszystko trochę na
    zaś.
    przewiduję:
    -oświetlenie bez specjalnych wygłupów
    -gniazda 1f
    -gniazdo 3f kuchnia
    -gniazdo 3f rezerwa kier. garaż
    -instalacja dzwonka
    -instalacja oświeltenia drogi dojazdowej
    -wyjście na oswietlenie i gniazda w ogrodzie
    -oświetlenie zewnętrzne budynku (pocomito) z wyjściem na bożonarodzeniowe świecidełka
    -skrętka do komputerów: od centralnego punktu do każdego miejsca gdzie sie moze
    przydazyc komputer osobny kabel

    -sygnał komputerowy skad moze przyjść? radio to kierunek dach, kabel-jakies ziemne
    przyłącze
    -instalacja czujników temperatur - kazde pomieszczenie
    -instalacja antenowa satelitarna - jak robic bo nie wiem?
    -instalacja antenowa naziemna
    -jakis system alarmowy/monitoringu?
    -przewody do ewentualnych rolet (mimo ze ich nie ma i nie będzie) :-)

    coś pominąłem? i w ogóle?

    b.