    From: "pierdofon" <q...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: element elektroniczny
    Date: Thu, 23 Aug 2018 16:49:56 +0200

    potrzebuje takie jakieś ustrojstwo do sterowania pompa w studni.
    Mam wszystko, pompę, wyłącznik pływakowy, zdalne odpalanie tego i teraz
    potrzebuje taki element elektroniczny,
    ktory spowoduje, że jak pompa będzie pracować, poziom wody spadnie do
    określonego punktu i czujnik pływakowy
    wyłączy te pompę, to jak znowu napłynie woda do studni to ta pompa się nie
    włączy.

    Innymi słowy cos co pomimo ponownego załączenia czujnika pływakowego nie
    puści prądu do pompy aż tego ja sam, rękami nie odblokuje.

    ktoś ma pomysł?