  • Data: 2018-08-23 18:22:00
    Temat: element elektroniczny
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wyczaj ile mniej wiecej czasu pompa pompuje do obnizenia poziomu zeby sie wylaczyla i
    za ile czasu chcialbys ja pozniej zalaczyc. Jesli np pracuje dwadziescia minut a
    potrzebujesz ja wlaczyc raz dziennie to wystarczy wlacznik czasowy ustawiony na
    troche dluzszy czas niz pompuje pompa. W najtanszej wersji zmodyfikowany dobowy
    wlacznik czasowy za dyche. Trzeba przelaczyc w nim silniczek z przed wlacznkiem na za
    wlacznikiem. Po takim przelaczeniu po odmierzeniu czasu silniczek sie zatrzyma i
    trzeba bedzie przekrecic pokretlem zeby go znowu wlaczyc. W wersji luksusowej za
    45-50 zyli elektroniczny wlacznik czasowy w ktorym mozna zaprogramowac chyba siedem
    wlaczen w czasie siedmiu dni. Timer takie wlaczniki tez maja. Zaleta takich
    wlacznikow jest to ze dzialaja z kazdym gniazdkiem sieciowym.