  • Data: 2014-09-17 11:04:06
    Temat: ile wysokości podnosi HDS?
    Od: szary <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Model nieznany. Standardowo.
    np. bloczki na strop podnosi? Jakos nigdy nie zwróciłem uwagi na to.

    A konkretnie to będę miał do włożenia, przez otwór w suficie, bufor, jakieś
    w sumie 220cm wysoki / fi 800 a te ściany to 3m wysokie + od ziemi jakie 50
    czyli
    350 od ziemi + 220 wys. bufora + jakieś zawiesie z lin.
    Wydaje się, że musiałby podnieść koniec ramienia na jakieś 7m?
    Waga jakieś 500 kg.

    Bo, nie wiem co robić, na razie mie muruję wyżej części sciany od takiego
    ganko-kotłowni (jest przylepiony do bryły budynku), bufor nie wiem kiedy się
    ukończy, może zostawić taka "wyrwę" w murze i potem domurować? - nie ma tam
    dużych obciążeń, jest tylko cienki strop betonowy jak na tarasie.

    Ściąganie dzwigu to prawdopodonie będzie kilka stów+, HDS może podskoczyć za
    ~150-200.