  • 1. Data: 2014-09-17 11:04:06
    Temat: ile wysokości podnosi HDS?
    Od: szary <s...@n...pl>

    Model nieznany. Standardowo.
    np. bloczki na strop podnosi? Jakos nigdy nie zwróciłem uwagi na to.

    A konkretnie to będę miał do włożenia, przez otwór w suficie, bufor, jakieś
    w sumie 220cm wysoki / fi 800 a te ściany to 3m wysokie + od ziemi jakie 50
    czyli
    350 od ziemi + 220 wys. bufora + jakieś zawiesie z lin.
    Wydaje się, że musiałby podnieść koniec ramienia na jakieś 7m?
    Waga jakieś 500 kg.

    Bo, nie wiem co robić, na razie mie muruję wyżej części sciany od takiego
    ganko-kotłowni (jest przylepiony do bryły budynku), bufor nie wiem kiedy się
    ukończy, może zostawić taka "wyrwę" w murze i potem domurować? - nie ma tam
    dużych obciążeń, jest tylko cienki strop betonowy jak na tarasie.

    Ściąganie dzwigu to prawdopodonie będzie kilka stów+, HDS może podskoczyć za
    ~150-200.

  • 2. Data: 2014-09-17 20:51:31
    Temat: Re: ile wysokości podnosi HDS?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-17 o 11:04, szary pisze:

    > Model nieznany. Standardowo.
    Pytanie jest z gatunku: mam dwie blachy z dziurą o średnicy 10 mm. Czy
    mogę je skręcić razem standardową śrubą?
    Podjedź tam, gdzie ten HDS i dowiedz się u źródła.
    Jacek

  • 3. Data: 2014-09-18 01:01:05
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 17 września 2014 11:04:06 UTC+2 użytkownik szary napisał:
    > Model nieznany. Standardowo.
    >
    > np. bloczki na strop podnosi? Jakos nigdy nie zwr�ci�em uwagi na to.
    >

    > A konkretnie to b�d� mia� do w�o�enia, przez otw�r w suficie, bufor,
    jakieďż˝

    > w sumie 220cm wysoki / fi 800 a te �ciany to 3m wysokie + od ziemi jakie 50
    >
    > czyli
    >
    > 350 od ziemi + 220 wys. bufora + jakieďż˝ zawiesie z lin.
    >
    > Wydaje si�, �e musia�by podnie�� koniec ramienia na jakie� 7m?
    >
    > Waga jakieďż˝ 500 kg.

    Bufor HDSem od gory? Ludzie to maja dziwne pomysly :P

    http://usos.hopto.org/~bajcik/foto/domek/2011.03.26-
    bufor/IMG_1151.JPG
    Moj ma 2.5m, sciany 2.6m+strop i chyba dobry zapas byl.

    bajcik

  • 4. Data: 2014-09-19 09:08:49
    Od: szary <s...@n...pl>

    Jacek wrote:

    > Pytanie jest z gatunku: mam dwie blachy z dziurą o średnicy 10 mm. Czy
    > mogę je skręcić razem standardową śrubą?
    > Podjedź tam, gdzie ten HDS i dowiedz się u źródła.
    > Jacek

    Ale ja jeszcze nie wiem. Kto, za ile i czy będzie mógł jak mi będzie
    potrzeba, bo to dogadywanie się od chwili do chwili. Bufor skończę (mam
    nadzieję) w przyszłym roku.
    To miałem na myśli pisząc "Model nieznany"

  • 5. Data: 2014-09-19 09:12:33
    Od: szary <s...@n...pl>

    Krzysztof Garus wrote:

    [ciach]

> [...]
    >
    > http://usos.hopto.org/~bajcik/foto/domek/2011.03.26-
    bufor/IMG_1151.JPG
    > Moj ma 2.5m, sciany 2.6m+strop i chyba dobry zapas byl.

    Dzieki. Ale te HDSy co rozładowywały mi cegłę czy bloczki wydawały mi się
    sporo krótsze (ramię), taki co mi drzewo (pnie) przywoził był konkretny,
    może inne nie rozciągały ramienia i tak mi się zdawało?

    ps. ;) Ściany masz chyba >2.6? 2.6 to od podłogi właściwej jak rozumiem