  • 1. Data: 2023-11-17 07:53:07
    Temat: ile za ubezpieczenie murów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ile teraz się płaci rocznie za ubezpieczenie murów pożar itd
    np mieszkanie 50m2 wartość 350 tys zł

    czy 300zł to dobra cena?

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-11-19 14:53:43
    Temat: Re: ile za ubezpieczenie murów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > ile teraz się płaci rocznie za ubezpieczenie murów pożar itd
    > np mieszkanie 50m2 wartość 350 tys zł
    >
    > czy 300zł to dobra cena?

    Za ubezpieczenie nieruchomosci od wszystkiego (szacowana wartosc 1.2)
    zapłaciłem własnie około 3500 na 3 lata z góry.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 3. Data: 2023-11-19 18:55:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB0C1933BAF7AEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Za ubezpieczenie nieruchomosci od wszystkiego (szacowana wartosc
    > 1.2) zapłaciłem własnie około 3500 na 3 lata z góry.

    aha tenkju

  • 4. Data: 2023-11-19 19:14:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 19 listopada 2023 o 15:00:04 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Za ubezpieczenie nieruchomosci od wszystkiego (szacowana wartosc 1.2)
    > zapłaciłem własnie około 3500 na 3 lata z góry.

    Allianz(dawna Aviva)?

  • 5. Data: 2023-11-19 20:03:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    > kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki
    Według niemieckich stawek podatku katastralnego 24000zlotych rocznie do zaplacenia. I
    nie bedzie ze mniej warte bo do celow ubezpieczeniowych na tyle wlasciciel sam
    wycenil.

  • 6. Data: 2023-11-21 07:43:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-11-17 o 07:53, PiteR pisze:
    > ile teraz się płaci rocznie za ubezpieczenie murów pożar itd
    > np mieszkanie 50m2 wartość 350 tys zł
    >
    > czy 300zł to dobra cena?

    Sprawdzałeś jakiś rankomat czy inne mubi? Za podobny metraż/wartość
    płacę około 200 rocznie - ale to oferta banku do kredytu mieszkaniowego
    na to mieszkanie.
    I jak sprawdzałem oferty na rynku, to mi wychodziło, że są podobne
    oferty/ciut droższe - to mi się nie chciało nic zmieniać.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2023-11-21 13:53:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Allianz(dawna Aviva)?

    Uniqa

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 8. Data: 2023-11-21 18:42:04
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Friday, November 17, 2023 at 12:53:15 a.m. UTC-6, PiteR wrote:
    > ile teraz się płaci rocznie za ubezpieczenie murów pożar itd
    > np mieszkanie 50m2 wartość 350 tys zł
    >
    > czy 300zł to dobra cena?

    300 to takie optimum imho.
    Ale nie patrz na cene.
    ubezpieczenie OC sie kupuje najtaniej bo nie jest dla ciebie.

    Na dom szukaj jakie sa opinie i jakosc likwidacji szkody.
    Tu masz trudny temat bo likwidacja jest zazwyczaj rzadka. I ludzie sie nie chwala ze
    im ubezpieczyciel zrobil dobrze albo nie.

    Jest sporo roboty aby sie dobrze ubezpieczyc.

    Obcykaj foty tego co masz w domu.
    Meble, elektronika, sprzety agd, instalacje, podlogi, okna, dach itp.

    Fotografuj tak aby bylo widac ze sa w dobrym stanie.

    Te foty dobrze odnowic co 2-3 lata.

    Szukaj ubezpieczyciela na ktorego malo ludzi narzeka albo znasz kogos kto likwidowal
    szkode i nie mial klopotow.

    I wtedy bedziesz mogl wybrzydzac na warunki - czy chronione od zalania, huraganu,
    przepiecia, wypadkow losowych, pioruna, pozaru, wlamania, huliganstwa itp.

    I jak juz dotad dojdziesz to mozesz porownywac ceny.

    300 to jakbys pytal ile auto kosztuje. No od 300 do 3000000. rzecz w tym jakie auto
    chcesz.

    Jak nie masz nerwow do calej tej babraniny to wybierz towarzystwo z jakas tam renoma.
    PZU, Warta, Allianz. Pewnie inni powiedza ze inne tez ok albo ze np. PZU to masakra
    (IMHO PZU jest ok).

  • 9. Data: 2023-11-21 21:06:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ujhj7b$304$2$pisk@news.chmurka.net>
    user Pete pisze tak:

> [...]
    > I jak sprawdzałem oferty na rynku, to mi wychodziło, że są podobne
    > oferty/ciut droższe - to mi się nie chciało nic zmieniać.

    Nie sprawdzałem. Dobry pomysł. tnx

    --
    Piter

  • 10. Data: 2023-11-21 21:53:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ptoki (ptoki) s...@g...com ...

    > (IMHO PZU jest ok).

    Nadal?
    Kiedys PZU w temacie likwidacji szkód było dosc uczciwa firma.
    Obecnie (to głos ludzi zajmujacych likwidacjami) to najgorsza firma na
    jaka mozna trafic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,