  • 1. Data: 2012-06-28 14:11:21
    Temat: jakie uszczelki...
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    dostałem wreszcie w łapy te rurki miedziane do podłączania baterii...:-)
    podpowiedzcie, jakie uszczelki (1/2, 3/8 cala) najlepiej stosować do tego i
    podobnych wężyków przy łączeniu z baterią? czarna guma (takie często są na
    stałe w wężykach elastycznych), fibra, białe silikonowe?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2012-06-28 14:23:22
    Temat: Re: jakie uszczelki...
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > i podobnych wężyków przy łączeniu z baterią? czarna guma (takie często są
    > na stałe w wężykach elastycznych), fibra, białe silikonowe?

    Uszczelki nie ważne. Najważniejsze obficie podlewać po zakopaniu gdyż
    inaczej się nie przyjmą.

    Marek

  • 3. Data: 2012-06-28 16:21:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 14:23:22 +0200, 4CX250 napisał(a):

    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uszczelki nie ważne. Najważniejsze obficie podlewać po zakopaniu gdyż
    > inaczej się nie przyjmą.

    I koniecznie zielonym do góry, zielonym do góry!
    :-D

    --
    XL

  • 4. Data: 2012-06-29 15:23:03
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > I koniecznie zielonym do góry, zielonym do góry!
    > :-D

    człowiekowi się machnie... próbuje usunąć... a i tak nie darują nie
    darują... :-)))

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-07-02 11:36:17
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > człowiekowi się machnie... próbuje usunąć... a i tak nie darują nie
    > darują... :-)))

    Czuwaj!

    Marek