    From: "zhbick" <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jakie wiertła beton/cegła?
    Date: Fri, 30 Mar 2018 16:41:17 +0200

    Szanowni Grupowicze!

    Potrzebuję nabyć jakiś mały komplet wierteł cegła/beton do podstawowych prac
    domowych (powieszenie karnisza, lampy, wieszaka, szafki) - chciałbym jednak,
    by były to wiertła sensownej jakości. Myślałem, że tylko wkręty bywają
    wykonane z gównolitu ale ostatnio trafiłem na krzyżakowy śrubokręt z tak
    kruchego metalu, że dał radę tylko parę wkrętów wkręcić, więc pewnie są też
    wiertła, które się stępią przed wywierceniem jednego otworu...
    Czy zestawy 5-7 szt wierteł BOSCH dostępne na Allegro w cenie
    kilkudziesięciu PLN są ok? Może jest coś lepszego jakość/cena?