  • Data: 2018-04-17 02:12:59
    Temat: kanalizacja wewnętrzna vs rury pomarańczowe
    Od: rjka <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kanalizacja wewnętrzna (piony i przyłącza do wc głównie) z rur
    pomarańczowych - błąd ? czy bez znaczenia

    zostało mi trochę rur 110 i się zastanawiam czy np pomarańczowe rury
    mają większe tarcie bardziej przenoszą dźwięki od szarych itp
    czy nic takiego nie ma miejsca i mogę je zastosować
    dodam jeszcze że się zdziwiłem bo w sklepie szare są droższe od
    pomarańczowych