  • 1. Data: 2011-12-15 08:57:27
    Temat: kostka brukowa Polbruk IDEO latte 25m2 tanio sprzedam
    Od: " Yann" <y...@g...pl>

    Zostały mi ponad 2 palety kostki Polbruku Ideo Latte
    http://www.polbruk.pl/pl/linia/polbruk-linea/region/
    centralny/polbruk-ideo.html
    będzie tego min. 25m2, może nawet 30 m2
    odbiór własny z Izabelina B. 05-080 k/W-wy
    cena - 40 zł / m2 z możliwością negocjacji

  • 2. Data: 2011-12-15 09:39:20
    Od: Pawel Kowalski <a...@h...pl.spam.no>

    Dnia 12/15/11 | 08:57, Yann napisal(a):
> [...]
    > będzie tego min. 25m2, może nawet 30 m2
    > odbiór własny z Izabelina B. 05-080 k/W-wy
    > cena - 40 zł / m2 z możliwością negocjacji

    Ciężkie to jest ? Da radę pociągnąć przyczepką ?

    --
    Kowalski Pawel
    e-mail/jid argail(na)histeria.pl

  • 3. Data: 2011-12-15 10:42:21
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Pawel Kowalski" <a...@h...pl.spam.no> napisał w
    wiadomości news:20111215093920.GW56490@histeria.pl...
    centralny/polbruk-ideo.html

    > Ciężkie to jest ? Da radę pociągnąć przyczepką ?

    no masz w linku że na palecie jest niecale 12m2 i paleta waży 1630kg, więc
    25m2 ważyć będzie ~ 3430kg

    pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2011-12-15 11:47:03
    Od: Pawel Kowalski <a...@h...pl.spam.no>

    Dnia 12/15/11 | 11:42, PH napisal(a):

    > no masz w linku że na palecie jest niecale 12m2 i paleta waży 1630kg, więc
    > 25m2 ważyć będzie ~ 3430kg

    Fakt, napisałem zanim przeczytałem do końca link ... Zobaczymy co na to
    moja gor... lepsza połówka ;)

  • 5. Data: 2011-12-15 21:11:54
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-12-15 12:47, Pawel Kowalski pisze:

    > Fakt, napisałem zanim przeczytałem do końca link ... Zobaczymy co na to
    > moja gor... lepsza połówka ;)
    Znaczy - doszedłeś do wniosku że na przyczepkę nie wejdzie, więc lepsza
    połówka musi się zgodzić sama to nieść? :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173