    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: koszt ocieplenie bloku na śląsku
    Date: Wed, 29 Aug 2012 16:03:19 +0200

    Witam

    Czy można jakoś zgadnąć jaki będzie koszt ocieplenie bloku ? Złożyliśmy taki
    wniosek
    w spółdzielni i wiemy nieoficjalnie, że będzie zgoda ale nie mam na razie
    żadnej
    wyceny a troche zżera mnie ciekawość. Nie mam pojęcia jak powinno to być
    ocieplone
    ale ściany należą raczej do cienkich więc zakładam, że ocieplenie musi być
    grube. Nie wiem
    tylko czy określenie "grube ocieplenie" ma jakikolwiek sens.

    Powierzchnia ścian bez uwzględniania żadnych otworów wyszła mi jakieś 1200
    metrów.
    Przyjąłem tu wersje pesymistyczną ze sporym zaokrągleniem w górę. Blok ma 5
    kondygnacji
    nadziemnych.

    Ile tak rozsądnie można przyjąć za metr kwadratowy takiego ocieplenia ?

    Troche poszukałem informacje w internecie i padały kwoty od 120 do 180.
    Jeśli
    przyjąć tą najwyższą to wychodzi 21600. Czy taki koszt jest realny ?

    Śląsk, Rybnik.