  • 1. Data: 2012-08-29 16:03:19
    Temat: koszt ocieplenie bloku na śląsku
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam

    Czy można jakoś zgadnąć jaki będzie koszt ocieplenie bloku ? Złożyliśmy taki
    wniosek
    w spółdzielni i wiemy nieoficjalnie, że będzie zgoda ale nie mam na razie
    żadnej
    wyceny a troche zżera mnie ciekawość. Nie mam pojęcia jak powinno to być
    ocieplone
    ale ściany należą raczej do cienkich więc zakładam, że ocieplenie musi być
    grube. Nie wiem
    tylko czy określenie "grube ocieplenie" ma jakikolwiek sens.

    Powierzchnia ścian bez uwzględniania żadnych otworów wyszła mi jakieś 1200
    metrów.
    Przyjąłem tu wersje pesymistyczną ze sporym zaokrągleniem w górę. Blok ma 5
    kondygnacji
    nadziemnych.

    Ile tak rozsądnie można przyjąć za metr kwadratowy takiego ocieplenia ?

    Troche poszukałem informacje w internecie i padały kwoty od 120 do 180.
    Jeśli
    przyjąć tą najwyższą to wychodzi 21600. Czy taki koszt jest realny ?

    Śląsk, Rybnik.

  • 2. Data: 2012-08-29 16:08:52
    Temat: Re: koszt ocieplenie bloku na śląsku
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 16:03:22 UTC+2 użytkownik chochlik_drukarski napisał:
    > Ile tak rozsądnie można przyjąć za metr kwadratowy takiego ocieplenia ?

    Na Pomorzu jak zgrana wspólnota to potrafi sobie wynegocjowac cene ok 100zł(styro
    10cm , siatka, klej, tynk cienkowarstwowy) za mkw. Dla spółdzielni cena jest z reguły
    wyższa bo tam mieszkańcy niewiele maja do gadania więc spółdzielnia bierze
    "zaufanych" wykonawcow;) Ceny wtedy 20-30% wyższe sa, dlaczego nietrudno zgadnąć;)

  • 3. Data: 2012-08-29 16:38:16
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > do gadania więc spółdzielnia bierze "zaufanych" wykonawcow;) Ceny
    > wtedy 20-30% wyższe sa, dlaczego nietrudno zgadnąć;)

    Abstrahując od wszelkich teorii spiskowych : czy czegoś takiego nie można
    podciągnać pod jakąś niegospodarność ? Chociaż to już pewnie pytanie
    na inna grupę.

  • 4. Data: 2012-08-29 16:43:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 16:38:20 UTC+2 użytkownik chochlik_drukarski napisał:
    > Abstrahując od wszelkich teorii spiskowych : czy czegoś takiego nie można
    >
    > podciągnać pod jakąś niegospodarność ? Chociaż to już pewnie pytanie
    >
    > na inna grupę.

    Jak niegospodarność?
    Jest oferta, druga strona ja zaakceptowała i tyle.

  • 5. Data: 2012-08-29 16:51:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Aug 2012 07:43:04 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Jak niegospodarność?
    > Jest oferta, druga strona ja zaakceptowała i tyle.

    to jest sprawa dla członków spółdzielni. Mają prawo rozliczyć zarząd z
    tego. Tyle, żę zwykle nikomu się nie chce

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2012-08-29 16:53:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 16:51:49 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > to jest sprawa dla członków spółdzielni. Mają prawo rozliczyć zarząd z
    >
    > tego. Tyle, żę zwykle nikomu się nie chce
    Bo sa zbyt skomplikowane procedury niestety.
    Ale z drugiej strony jak ktos kupuje mieszkanie tzw. spółdzielcze własnościowe to wie
    w co sie pakuje.

  • 7. Data: 2012-08-29 17:08:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Aug 2012 07:53:42 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Bo sa zbyt skomplikowane procedury niestety.

    to zależy jak wielka ta spółdzielnia.

    >Ale z drugiej strony jak
    > ktos kupuje mieszkanie tzw. spółdzielcze własnościowe to wie w co sie
    > pakuje.

    w teorii, ale większość nie rozumie o co chodzi

  • 8. Data: 2012-08-29 17:09:38
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Kris wrote:

    > Bo sa zbyt skomplikowane procedury niestety.
    > Ale z drugiej strony jak ktos kupuje mieszkanie tzw. spółdzielcze
    > własnościowe to wie w co sie pakuje.

    Moje mieszkanie jest wykupione jako odrębna własność. To coś
    zmienia ?

  • 9. Data: 2012-08-29 17:21:48
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> wrote in message

    > Abstrahując od wszelkich teorii spiskowych : czy czegoś takiego nie można
    > podciągnać pod jakąś niegospodarność ? Chociaż to już pewnie pytanie
    > na inna grupę.

    Takiej korupcji nie udowodnisz tak łatwo. Trzeba by zgłosić najpierw do CBA
    żeby objęli parasolem ochronnym całe przedsięwzięcie. Podsłuchy telefonów
    itp działania operacyjne za wczasu, prewencyjnie. Nie wiem czy prokurator by
    się zgodził ale zadzwoń do CBA i zapytaj :-) Przecież cię nie zjedzą :-)
    Powiesz, że inwestycja i boisz się, że wybiorą niekorzystną ofertę :-)

  • 10. Data: 2012-08-29 17:27:32
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > Nie wiem czy prokurator by się zgodził ale zadzwoń do CBA i zapytaj
    > :-) Przecież cię nie zjedzą :-) Powiesz, że inwestycja i boisz się,

    Mam nadzieję, że to miał być żart.