  • 21. Data: 2012-08-31 08:45:00
    Temat: Re: koszt ocieplenie bloku na śląsku
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    janusz wrote:

    > No widzę że się dało ze spółdzielnią dogadać :)
    > Jak będą robić plany tego to nie zapomnij im powiedzieć aby ocieplili
    > też poddasze,
    > dali na podłogę styro i wylewka żebyś sufit miał ocieplony, bo same
    > ściany to mało.

    Nic się nie udało. Podobno poszło jakieś pismo i podobno spółdzielnia
    coś tam odpowiedziała. Dodzwonić się do nich nie umiem a kiedy się
    uda to akurat nie ma osoby która się tym zajmuje. Podobno było 90%
    poparcia (może byłoby i 100% ale jedna właścicielka wyjechała z kraju
    i wynajmuje mieszkanie) ale po kilku rozmowach z mieszkańcami widać, że
    połowa się wykruszy kiedy przyjdzie do kwestii jakichś dodatkowych
    kosztów. Każdy chyba zakłada, że to będzie prawie 100% z funduszu
    remontowego bez żadnego podnoszenia czynszu. Ja do wczoraj też liczyłem
    sobie, że będzie to kosztowało może 10 tys. a teraz do mnie dotarło, że
    jednak raczej bliżej 20. Jeśli tak to pewnie sam zrezygnuje. I tyle...

    Ocieplenie poddasza pewnie i tak musiałbym zrobić na własny koszt
    bo nikt nie zgodzi się żeby włączyć to do ogólnych kosztów bloku. A skoro
    tak to mam już zgodę i mogę to zrobić. Ale i tak jestem przeciwny bo
    chce ten strych wykorzystać a już teraz jest tam zdecydowanie zbyt nisko.

  • 22. Data: 2012-08-31 12:57:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 30 Aug 2012 18:01:25 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Masz po prostu szczęście :-)

    po prostu mała spółdzielnia.

    --