  • 1. Data: 2012-08-28 21:47:44
    Temat: [kiki?] wykończenie murłaty od wewnątrz
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    mam tak, od góry:
    1. murłata
    2. izolacja jakaś, elastyczna z rolki
    3. wieniec

    Jak wykończyć fragmencik nad wieńcem przed murłatą? Styropianem? A na
    wierzch potem tynk?

    Jeśli tak to co zrobić z izolacją?
    - obciąć?
    - zostawić poziomo a styro na wierzch?
    - przymocować zszywkami do murłaty?

    To miejsce jest w miejscu gdzie mi "wjedzie" KG ze skosu, więc musi być
    płasko ze ścianą kolankową.

    Kiedyś jak murarze chcieli zamurować do samego dachu to kazałem nie
    murować no i tak zostało do dzisiaj ;)

    bajcik

  • 2. Data: 2012-08-29 03:57:42
    Temat: Re: [kiki?] wykończenie murłaty od wewnątrz
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    <b...@k...math.uni.lodz.pl> wrote in message
> [...]
    > 2. izolacja jakaś, elastyczna z rolki
    > 3. wieniec
    >
    > Jak wykończyć fragmencik nad wieńcem przed murłatą? Styropianem? A na

    Nie. Skos powinien się zaczynać od wieńca, a tam na wieńcu przykleić klocek
    styropianu ale szczelnie żeby nic nie wiało po wieńcu, bo ci go zmrozi.
    Ja oklejam całą murłatę nawet od góry żeby w ogóle zamknąć beton wieńca pod
    styropianem. Sama wełna nic nie da i tak bedzie struga powietrza i złapiesz
    za ścianę poniżej skosu i będzie zimna.

    Kolega AMIR miał ładne zdjęcia z jego napraw. Może to zobaczy to podpowie
    gdzie one są :-)

    Daj foty to coś sie wrysuje w paincie