  • 1. Data: 2012-08-27 20:50:24
    Temat: Jaka rura do odprowadzenia deszczówki
    Od: adamw777 <a...@w...pl>

    Będzie szła od rury spustowej do zbiornika i będzie zakopana w ziemi. Chodzi o to
    żeby była odporna na zgniecenie przez szambiarkę, która przejedzie nad nią. Czy są
    takie mocne i tanie rury? Jak głęboko ją zakopać?

    Adam

  • 2. Data: 2012-08-27 21:43:47
    Temat: Re: Jaka rura do odprowadzenia deszczówki
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-27 20:50, adamw777 pisze:
> [...]
    żeby była odporna na zgniecenie przez szambiarkę, która przejedzie nad nią. Czy są
    takie mocne i tanie rury? Jak głęboko ją zakopać?

    Wystarczy zwykła rura drenarska zakopana na 2 sztychy.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2012-08-27 21:53:19
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 20:50:24 UTC+2 użytkownik adamw777 napisał:
> [...]
    żeby była odporna na zgniecenie przez szambiarkę, która przejedzie nad nią. Czy są
    takie mocne i tanie rury? Jak głęboko ją zakopać?

    Kanalizacyjna pomarańczowa?

  • 4. Data: 2012-08-28 09:38:01
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 27.08.2012 20:50, adamw777 wrote:
    Jak głęboko ją zakopać?

    U mnie idzie zwykla szara 110. Zakopana na okolo 2m.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2012-08-29 11:42:59
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    Nie wiem dokladnie ile pod ziemie to bezpiezpiecznie wlozyc - niech Ci
    kierownik zrobi obliczenia. Moj takie czary mary robi na piechote a czasmi z
    glowy :)
    Ja mam zwykla zolta na ok 70-80 cm zakopana.
    --
    .:Artur:.