  • 1. Data: 2012-08-25 21:40:50
    Temat: Którą drabinę wybrać?
    Od: nadir <n...@h...org>

    Muszę zakupić, drabinę wychodzi mi, że 3x11 stopni wystarczy.
    Głównie używane będą dwa segmenty, ale sporadycznie będę musiał się
    wspiąć wyżej i potrzebny będzie trzeci segment, ważne też jest żeby
    drabinę można było postawić na schodach.
    Drabina będzie użytkowana głównie przy pracach domowych, po wstępnym
    przeglądaniu różnych stron internetowych i opinii w moim zasięgu cenowym
    pozostały takie drabiny:
    Drabex
    http://allegro.pl/drabiny-drabina-aluminiowa-3x11-dr
    abex-na-schody-i2575983667.html
    Krause
    http://allegro.pl/drabiny-drabina-aluminiowa-3x11-kr
    ause-na-schody-i2583124183.html
    Z tabelek wynika, że Drabex jest cięższy i sięga wyżej, czy jest
    możliwe, że jest też trwalszy i mocniejszy niż Krause?
    Tylko czy można wierzyć do końca w te tabelki?
    Oglądałem w Castoramie dokładnie tą samą drabinę Krause, ale po pierwsze
    nie dali mi się na nią wspiąć żebym mógł przetestować stabilność. ;)
    Po drugie w/g pracownika Castoramy Krause robi rabiny na schody tylko z
    parzystą liczbą stopni, no i faktycznie takie zestawienia u siebie
    mieli. Niestety 10-cio stopniowa trochę za krótka, a 12-tka za długa i
    droższa. Na podanej stronie z linka z drabiną Krause twierdzą, że 3x11
    jest też na schody.
    Nie wiem już komu wierzyć więc mocno biorę pod uwagę tego Drabex-a,
    warto się w to pchać, czy może macie jakieś inne sprawdzone drabiny.
    Dodam, że sąsiad ma Alve, 3x10, ale niestety gdzieś mu się zapodział
    ostatni najlżejszy i najwęższy element i nie mam jak jej całej
    przetestować. Ale twierdzi, że po całkowitym rozłożeniu drabina była
    bardzo "giętka", ponieważ to indywidualne odczucie ale jednak, to jakoś
    nie brałem drabin tej firmy pod uwagę, może to błąd, bo nie są takie
    złe, a są o ponad 100 zł tańsze.

  • 2. Data: 2012-08-26 09:46:13
    Temat: Re: Którą drabinę wybrać?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na podanej stronie z linka z drabiną Krause twierdzą, że 3x11 jest też na

    Ja mam 3x9 krause i jest na schody. W castoramie nie wssystkie krause sa na
    schody, trzeba uwazac. U mnie eis ta drabina sprawdza, nie jest ciezka, ale
    twoja bylaby dluzsza.

  • 3. Data: 2012-08-26 11:47:04
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-08-26 09:46, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Ja mam 3x9 krause i jest na schody. W castoramie nie wssystkie krause sa
    > na schody, trzeba uwazac. U mnie eis ta drabina sprawdza, nie jest

    ja mam 3x7, 3x9 i 3x11 Krause i nie są na schody (ale kupowane 3 i
    więcej lat temu). Ogólnie jestem zadowolony, przy dłuższej eksploatacji
    trzeba sprawdzać zaczepy dolne trzeciej części - są zanitowane i po
    czasie potrafią się urwać...
    Nie wiem jak krause ustawia się na schodach, mam jakieś tanie badziewie
    na schody i praktycznie go nie używam - chyba że muszę, bo rozstawianie
    jest strasznie wkur...denerwujące.
    Ogólnie 3x11 stabilna i na tyle lekka że można ją samemu
    przenosić/rozstawiać. Używam jej w firmie (3x11 sporadycznie, często 3x7
    i 3x9) i jestem zadowolony, ale znajomy po fikołku spowodowanym urwanym
    zaczepem kupuje już tylko z linii profesjonalnej - tyle że one są dużo
    cięższe, mi by to przeszkadzało, wolę przed każdym wejściem sprawdzać
    stan zaczepu....

    Lukasz

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-08-26 22:34:03
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Aug 25, 9:40 pm, nadir <n...@h...org> wrote:
> [...]
    > dro sza. Na podanej stronie z linka z drabin Krause twierdz , e 3x11
    > jest te na schody.
    > Nie wiem ju komu wierzy wi c mocno bior pod uwag tego Drabex-a,
    > warto si w to pcha , czy mo e macie jakie inne sprawdzone drabiny.
    > Dodam, e s siad ma Alve, 3x10, ale niestety gdzie mu si zapodzia
    > ostatni najl ejszy i najw szy element i nie mam jak jej ca ej
    > przetestowa . Ale twierdzi, e po ca kowitym roz o eniu drabina by a
    > bardzo "gi tka", poniewa to indywidualne odczucie ale jednak, to jako
    > nie bra em drabin tej firmy pod uwag , mo e to b d, bo nie s takie

    A jakie masz wymiary sedesu ?
    Czy jak robisz kupe, to twoj penis dotyka przedniej scianki sedesu ?

    Dowiadywales sie wczesniej, czy kupiles w ciemno ?

  • 5. Data: 2012-08-26 22:54:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A jakie masz wymiary sedesu ?
    Nie jestem koneserem jak ty ale chyba standardowy.

    > Czy jak robisz kupe, to twoj penis dotyka przedniej scianki sedesu ?
    Jest taki długi, że swobodnie kładę go na dechę i jeszcze sporo wystaje.

    > Dowiadywales sie wczesniej, czy kupiles w ciemno ?
    W ciemno nie, chodziłem po sklepach i przymierzałem penisa do sedesów,
    musiały być takie, żeby w ciula nie było zimno. Ale to subiektywne
    odczucie, więc musisz to indywidualnie przećwiczyć.

  • 6. Data: 2012-08-28 20:28:11
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 26 Sie, 22:54, nadir <n...@h...org> wrote:

> [...]
    > musiały być takie, żeby w ciula nie było zimno. Ale to subiektywne
    > odczucie, więc musisz to indywidualnie przećwiczyć.

    To znaczy, ze nie znasz rozkoszy sr**ia i sikania jednoczesnie, czy
    sikasz na podloge ?

  • 7. Data: 2012-08-29 17:10:17
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-08-25 21:40, nadir pisze:
    > Muszę zakupić, drabinę wychodzi mi, że 3x11 stopni wystarczy.
    > Głównie używane będą dwa segmenty, ale
    Ja miałem podobny dylemat i kupiłem drabinę Alva.
    Teraz żałuję, że pokusiłem się na stówkę różnicy w cenie, bo Alva jest
    dużo bardziej wiotka, jest też węższa od Krause. Miałem niedawno okazję
    włazić na Krause i faktycznie jest różnica in plus.
    Najlepiej by było żebyś przetestował ale nie wiem gdzie jest taki punkt
    sprzedaży, który ma takei możliwości i pozwala.
    Jacek

  • 8. Data: 2012-08-29 18:43:58
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-08-29 17:10, Jacek pisze:
    > Najlepiej by było żebyś przetestował ale nie wiem gdzie jest taki punkt
    > sprzedaży, który ma takei możliwości i pozwala.
    > Jacek

    Krause z biedniejszej linii (czyli te które ja mam - lżejsze) we
    Wrocławiu stoją czasem pod Obi, można popatrzeć co mają w/pod marketami

    Lukasz