  • 1. Data: 2012-08-25 18:04:50
    Temat: Budowa do oceny
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    https://picasaweb.google.com/114286761000678103822/I
    NSTALACJE?authuser=0&feat=directlink

    Ktoś coś wodzi niepokojącego?

  • 2. Data: 2012-08-25 18:52:27
    Temat: Re: Budowa do oceny
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-25 18:04, kiki pisze:
    > https://picasaweb.google.com/114286761000678103822/I
    NSTALACJE?authuser=0&feat=directlink

    > Ktoś coś wodzi niepokojącego?

    Ja trochę nie w temacie :)

    To jest Twoja budowa?

    Strasznie to jakoś chaotycznie wygląda. Tak jakby wszystko było
    pozaczynane, a nic nie skończone. Jedne ściany jeszcze nie ocieplone, na
    innych gdzieniegdzie pojawia się już struktura. Ściany pomurowane
    strasznie nieestetycznie. Rzeczywiście musiałeś trafiać na samych
    partaczy :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2012-08-25 18:57:05
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    kiki pisze:
    > https://picasaweb.google.com/114286761000678103822/I
    NSTALACJE?authuser=0&feat=directlink

    Śliczne poziome okno widzę. Stałe jak sądzę? Mam takowe w projekcie i
    mój "okiennik" powiada że tak dużego nie robi się bez przedzielenia, a
    ja właśnie tego przedzielenia nie chcę (minimalnie większe,3m szerokości
    0.9 wysokości).

    > Ktoś coś wodzi niepokojącego?

    Ta... ;)

    36-te zdjęcie. Co to jest to białe z żółtym korkiem? Przyłącze do czego?
    (nie zrobił się tam syfon przy okazji z PCV?)

    Widzę że będą różnice w poziomach podłogi pomiędzy pomieszczeniami. To
    taka moda, czy tak trzeba było? U znajomego dokładnie to samo, nie
    musiał, ale zrobił. Mnie by przeszkadzało.

    Jak to jest, masz zrobione ławy, wylany chudy beton, ocieplenie,
    rozłożone (prawie) podłogowe i teraz co, zalejesz to betonem?
    Czy "to coś czarne" na czym stoją pustaki to ławy są? Na 47-mym stoi na
    tym komin i widać fragment izolacji poziomej.

    85-te. Pozwolisz że podpatrzę :)

    Nie dawałeś foli pomiędzy izolację poziomą a styropian?

    Widzę, że niezłe błoto się musiało robić w około budowy jak popadało.
    Ciekawe że nikt nie inwestuje w ziemię, zanim nie skończy budowy.

    Pozazdroszczę, ja to dopiero z "błota" wyszedłem.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2012-08-25 21:08:55
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "wolim" <n...@p...tu> wrote in message

> [...]
    > innych gdzieniegdzie pojawia się już struktura. Ściany pomurowane
    > strasznie nieestetycznie. Rzeczywiście musiałeś trafiać na samych partaczy

    To nie moje ! Pytam w czyimś imieniu

  • 5. Data: 2012-08-25 22:08:16
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 25 Sie, 18:57, "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote:

> [...]
    > mój "okiennik" powiada że tak dużego nie robi się bez przedzielenia, a
    > ja właśnie tego przedzielenia nie chcę (minimalnie większe,3m szerokości

    W sumie powinno się dać - ja mam okno 2.8x1.6/1.7 w postaci jednej
    szyby - i to jako część wykuszu (po bokach pionowe okna tak gdzieś
    0.8x1.6m). Oczywiście fiksy - ale nie było problemu, tyle że szyba
    zamiast 4 mm ma 6 mm - sam pakiet ma przez to gorszą przenikalność, bo
    mniej w nim powietrza a więcej szkła. Ale efekt takiej tafli bez
    żadnych słupków - rewelacja!

    mucher

  • 6. Data: 2012-08-25 22:20:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-25 18:04, kiki wrote:
    > https://picasaweb.google.com/114286761000678103822/I
    NSTALACJE?authuser=0&feat=directlink

    > Ktoś coś wodzi niepokojącego?

    Nie będę komentował niektórych rozwiązań koncepcyjnych bo chyba nie o to
    pytasz.
    Poza ogólną niechlujną robotą (krzywo przycięte styropiany, w kawałkach
    poupychane zalepione pianą i inne) wydaje mi się, że podłogówka to
    straszna rzadzizna, będzie czuć strefy cieple i zimne obok siebie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2012-08-25 22:40:41
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:50393392$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > poupychane zalepione pianą i inne) wydaje mi się, że podłogówka to
    > straszna rzadzizna, będzie czuć strefy cieple i zimne obok siebie.

    Piszcie chłopcy piszcie :-)

    Tak sie powinno budować. Dawać foty w dużej ilości do skomentowania :-) A
    nie później płakać po fakcie.

  • 8. Data: 2012-08-29 18:23:12
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "kiki" <l...@l...net> wrote in message news:k1bd89$66b$1@news.icm.edu.pl...

    > Piszcie chłopcy piszcie :-)
    >
    > Tak sie powinno budować. Dawać foty w dużej ilości do skomentowania :-) A nie
    > później płakać po fakcie.

    No ale w końcu źle czy dobrze :) ?

    Teraz może Ty oceń tę budowę swoim okiem :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander

  • 9. Data: 2012-08-29 18:36:32
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    Witam.
    > https://picasaweb.google.com/114286761000678103822/I
    NSTALACJE?authuser=0&feat=directlink

    > Ktoś coś wodzi niepokojącego?

    Ja moge tylko tyle napisac zeby kazdy nowobudujacy
    dodal sobie ten link ze zdjeciami do ulubionych.
    Tak to powinno wygladac.

    Elektryki nie widac.
    W otworach drzwiowych mozna sie postarac upchnac
    instalacje jeszcze bardziej pod sciany tak zeby na srodku
    otworu nic nie bylo ale to juz czepianie sie dla czepiania ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 10. Data: 2012-08-29 22:19:03
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Adams" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    NSTALACJE?authuser=0&feat=directlink

    > Ja moge tylko tyle napisac zeby kazdy nowobudujacy
    > dodal sobie ten link ze zdjeciami do ulubionych.

    I jak miejscami nie powinna wygladac podlogowka...

    Pozdro.. TK