  • 11. Data: 2012-09-16 12:34:35
    Temat: Re: Budowa do oceny
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > To nie moje ! Pytam w czyimś imieniu

    I bardzo dobrze!
    Połaziłem trochę z kamerą po włościach w celu wyrobienia sobie zdania na
    temat możliwości utraty ciepła. Nie przypuszczałem, że aż tak dziwaczne
    mostki się mogą tworzyć (martwiły mnie słupy u siebie, teraz wiem, że
    będzie przes....e pod tym względem).

    Co do budowy którą poddałeś ocenie. W salonie jest obniżona podłoga,
    fajnie. Tylko że posadzka będzie brzegowo stykała się z ławami
    fundamentowymi, a 4mm pianka dylatacyjna niestety nie załatwi sprawy
    izolacji. Już widzę wszystko na "granatowo-niebiesko" w narożnikach
    podłogi :(

    Chyba jednak wolę, jak posadzka jest powyżej łączenia ławy z murem.

    Miłego.
    Irek.N.