  • 1. Data: 2012-08-24 20:44:36
    Temat: Zgloszenie ogrodzenia przy drodze
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Zapomnialem dzis zapytac w gminie, a potrzebuje sobie cos przez weekend
    rozplanowac, wiec moze ktos wie:

    Ile mam czasu na zbudowanie odcinka ogrodzenia przylegajacego do drogi
    gminnej od chwili klepniecia przez nich zgloszenia/ustalonych warunkow? Cos
    mi swita, ze 3 miesiace, ale nie pametam dokladnie...

    Czy ktos w praktyce sprawdza, czy sie zmiescilem w terminie?

    I drugie pytanie - ta droga, to jest tzw. dojazd do pol, zwykla gruntowka.
    Gmina knuje, zeby kazac mi sie z siatka odsunac na metr. Zastanawiam sie,
    czy walczyc z nimi o zmniejszenie tego do pol metra. Ktos probowal?

    Zakladajac, ze zgodza sie na pol metra, czy jest duze niebezpieczenstwo, ze
    w przyszlosci np. przy utwardzaniu tej drogi moja siatka bedzie
    przeszkadzac i bede musial toczyc z nimi kolejna wojne?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-08-29 21:38:48
    Temat: Re: Zgloszenie ogrodzenia przy drodze
    Od: "EvalDi" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w przyszlosci np. przy utwardzaniu tej drogi moja siatka bedzie
    > przeszkadzac i bede musial toczyc z nimi kolejna wojne?

    Powinien być plan zagospodarowania przestrzennego i tam ustalone odległości.
    Jeżeli chcesz mieć bliżej to pisz o pozwolenie wybudowania ogrodzenia
    tymczasowego, ale w razie budowy rozbierasz je na własny koszt.